شهرداری بندرماهشهر کیان سام بابل را باشکست بدرقه کرد/ شهرداری صدرنشین شد/ تعویض‌های طلایی و نمایش درخشان شاگردان خادمی ادامه دارد

تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با دو گل مهمان خود کیان سام بابل را مغلوب و به صدر جدول گروه "ب" لیگ دسته دوم کشور صعود کرد.

عصر امروز و از سری مسابقات هفته هشتم لیگ دسته دو فوتبال کشور و از گروه “ب” این مسابقات تیم شهرداری بندرماهشهر میزبان کیان سام بابل بود.

نیمه نخست این مسابقه که از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدا آغاز شد، علیرغم حملات نصف و نیمه دو تیم گلی در بر نداشت.

با شروع نیمه دوم تیم شهرداری بندر ماهشهر بر دامنه حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه ۵۰ توسط رسول سعدیان نیا به گل نخست دست یافت.

با به ثمر رسیدن گل اول، اشتهای شهرداری برای دستیابی به گل های بیشتر دو چندان شد و خیلی زود توسط بازیکن تعویضی خود سجاد جوادی به گل دوم رسید‌ تا باز هم مثل دیدارهای اخیر، یکی از نفرات تعویضی خادم برای شهرداری گلزنی کند.

در ادامه یک گل افسایدی، کوبیدن توپ به تیرک عمودی دروازه و فرصت های متعدد گلزنی تیم شهرداری در نیمه دوم، حکایت از طراوت، شادابی و هماهنگی بازیکنان این تیم و اتخاذ تاکیک های مناسب توسط سرمربی و کادر فنی تیم داشت.

شهرداری بندرماهشهر با برد امروز با کسب ۱۷ امتیاز و به دلیل پیروزی در بازی رو در رو با تیم شهید قندی یزد، به صدر جدول گروه ” ب” مسابقات لیگ دسته دو فوتبال صعود کرد.

https://mahshahr.news/157859کپی شد!
256