گلایه شهروندان از قطع آب ناحیه صنعتی بدون اطلاع رسانی

قطعی آب شرب ناحیه صنعتی و بخش هایی از بندر ماهشهر بدون هیچگونه اطلاعی از سوی مسئولان آبفا، باعث گلایه شهروندان و ایجاد مشکلاتی برای این عزیزان شده است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز آب شرب ناحیه صنعتی و بخش هایی از بندر ماهشهر از پیش از ظهر روز گذشته بدون اطلاع رسانی از سوی آبفا قطع شده بطوری که اهالی این منطقه در تماس و با ارسال پیام به این رسانه از قطعی بدون اطلاع آب ابراز نارضایتی و گلایه کرده اند.

شهروندان می گویند:چرا بدون اینکه از طریق روابط عمومی آبفا و رسانه های رسمی دیگر قطعی آب اطلاع رسانی شود، این اتفاق می افتد و کسی هم پاسخگو نیست.

پیگیری خبرنگار ماهشهر نیوز از علت قطعی روز گذشته آب در ناحیه صنعتی، شکستگی لوله و زمان بر شدن انجام عملیات تعمیر آن بوده است.

هرچند با توجه به فرسودگی خطوط انتقال آب، شکستگی آن امری ناخواسته و زمان بروز آن طبیعتا نامعلوم است اما اینکه آبفا خود را از اطلاع رسانی علت مشکل و مدت زمان تقریبی رفع آن بی نیاز بداند امری نو، گلایه برانگیز و تاسف آور است.

این امر بایستی مدنظر قرار گیرد که مشترک شاید به علت غیر مترقبه بودن اتفاق، نتواند آبی ذخیره کند ولی با اطلاع از دلیل قطعی آن و زمان پیش بینی شده رفع اشکال، می تواند با تهیه رفع نیاز حداقلی از مبادی دیگر، بخشی از مشکل خود را حل نماید.

به هر حال منتظر جوابیه شفاف آبفای شهرستان از عدم اطلاع رسانی و پاسخگویی در ارتباط با قطعی آب آشامیدنی هستیم و نبایستی این امر به یک رویه تبدیل شود.

https://mahshahr.news/157984کپی شد!
416