پیام خداحافظی سید امیر محمدی پور امام جمعه بندر ماهشهر

حجت‌الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه بندر ماهشهر در پیامی از مردم این شهرستان خداحافظی و طلب حلالیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض سلام و ادای احترام و تواضع به محضر شما مردم وفادار و انقلابی شهرستان بندر ماهشهر؛

 

تقدیر و تشکر از همه دوستان عزیزی که در مدت کوتاه اقامت بنده در این دیار، یار و یاور اسلام و انقلاب بودند؛ از جمله مردم شهید پرور و انقلابی بندر ماهشهر، برادران و خواهران ستاد اقامه نماز جمعه، دفتر، روحانیون، مدیران و تمام عزیزانی که ما بر دوششان بار گرانی بودیم.

 

اکنون که بخاطر ضرورت پیش آمده و عمل به وصیت استاد مرحومم، مجبور به «تغییر سنگر» هستم، از حضور مبارکتان به دلیل قصورها و تقصیرهایی که احیانا در پیگیری مطالبات شما عزیزان پیش آمده، طلب حلالیت میکنم.

 

خدای متعال شاهد است که در این مدت، خدمت به شما افتخار بنده بودهاست؛ گرچه در بسیاری از موارد، تلاش برای حل مشکلات نتیجه نداده و برای حقیر شرمندگی به دنبال داشته است. لذا عذر بنده را بپذیرید و بخاطر حقی که در این مدت به گردن یکدیگر پیدا کرده‌ایم، حقیر را در دعاهایتان فراموش نکنید و بنده نیز دعاگوی شما خواهم بود.

 

از پروردگار متعال میخواهم به همه ما در هر سنگر که هستیم توفیق جهاد در راه اسلام و انقلاب و در حمایت از نایب بر حق امام زمان(عج) حضرت امام خامنه‌ای عزیز مرحمت فرماید.

والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته

سید امیر محمدی پور ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

https://mahshahr.news/158110کپی شد!
964
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمودشعبانی باسلام احترام خدمت امام جمعه ماهشهر، آقای محمدی پور خیلی توگردن من حق داره چون توخیلی ازکارهاواقعاکمکم کردخداوندعمرباعزت به ایشان بده خداخیرت بده آقاسید