افتتاح مرکز ترک اعتیاد در شهرک طالقانی بندر ماهشهر

مرکز ترک اعتیاد نمونه کشوری با استانداردهای لازم در شهرک توحید بندر ماهشهر باحضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، مسئول گروه جهادی-پزشکی شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام بندر ماهشهر گفت: مرکز ترک اعتیاد توحید با تلاش اعضای این گروه جهادی-پزشکی در فضایی شاد و استاندارد و با تجهیزات لازم اقامتی، ورزشی، پزشکی، روانشناسی و… در شهرک توحید این شهرستان به بهره برداری رسید.

آقای احمدپور ظرفیت استاندارد مرکز ترک اعتیاد توحید را بیش از ۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: این مرکز با متولی گری و مجوز رسمی اداره بهزیستی بندر ماهشهر مشغول به فعالیت شده است.

 

وی با تقدیر از حمایت‌ها و همکاری‌های دادستانی، بهزیستی، شهرداری، اداره برق و مشاوران مسئولیت‌های مطرح و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس از گروه پزشکی شهدای گمنام برای راه اندازی این مرکز ادامه داد: این توانمندی در گروه پزشکی هیئت رزمندگان بندرماهشهر وجود دارد که در این حوزه فعالیت داشته باشد.

 

احمدپور طرح‌های کاروان سلامت جهادی، طراحی و ساخت درمانگاه ۱۵ تختخوابی ویژه در مرز شلمچه، تجهیز ۲ بیمارستان دولتی در بندر ماهشهر و زیر پوشش قراردادن و ارائه خدمات درمانی-تجهیزاتی به بیش از ۸۰ بیمار سخت درمان را جمله کار‌های خداپسندانه گروه جهادی-پزشکی شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام بندر ماهشهر در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

https://mahshahr.news/158127کپی شد!
778