سایه حضور یکی از نمایندگان ادوار گذشته مجلس در انتشار بوی نامطبوع در بندرماهشهر / عامل انتشار بوی نامطبوع شب های گذشته در حاشیه بندرماهشهر مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، طی شب‌های گذشته‌ گزارش‌های مردمی متعددی مبنی بر انتشار بوی گازی نامطبوع در اطراف شهرک صنعتی و حاشیه شهر به مسؤلان شهرستان ارسال شد که سرانجام صبح امروز رئیس سازمان محیط زیست بندرماهشهر از پلمپ یک کارخانه غیر مجاز در شهرک صنعتی خبر داد.

سلیمانی، رییس سازمان محیط زیست بندرماهشهر در این خصوص اظهار کرد: یکی از واحد های صنعتی در شهرک صنعتی بندرماهشهر بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح ترکیبات هیدروکربن را برای شیرین سازی به کارگاه خود منتقل کرده بود.

 

وی ادامه داد: برای این واحد صنعتی مهلت ۷۲ ساعته جهت تعیین تکلیف مواد مربوطه صادر شده و پس از مهلت مقرر واحد صنعتی مجددا پلمپ خواهد شد.

 

گفتنی است که بر اساس تحقیقات پایگاه خبری ماهشهر نیوز این کارخانه منصوب به یکی از نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی است که با وجود پلمپ چندین باره این کارخانه، با اعمال فشار و فک پلمپ‌های شبانه، همچنان در حال ادامه فعالیت خود است.

 

لازم به ذکر است که تا کنون هیچگونه اظهار نظری توسط مسئولان شهرستان بندرماهشهر مبنی بر ارتباط انتشار بوی نامطبوع شب‌های گذشته و مسمومیت‌های مدرسه دخترانه منتشر نشده است.

https://mahshahr.news/158204کپی شد!
592