امام جمعه موقت بندر ماهشهر: ریشه ام‌الفساد جهان یعنی اسرائیل استعمار پیر انگلیس است/ نفس‌های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده است

امام جمعه موقت بندر ماهشهر گفت: ریشه ام‌الفساد جهان یعنی اسرائیل استعمار پیر انگلیس است و غده سرطانی اسرائیل را انگلیس در خاورمیانه تاسیس کرد. خوشبختانه نفس‌های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده و شمارش معکوس برای نابودی این رژیم جنایتکار آغاز شده است.

حجت‌الاسلام مهدی جعفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر بیان داشت: در خاورمیانه امپراطوری عثمانی وجود داشت که همه کشورهای عربی خاورمیانه زیر سلطه آن قرار داشتند و این امپراطوری حدود ۶۰۰ سال حکومت کرد.

 

وی ادامه داد: با قدرت گرفتن حکومت عثمانی، مشکلاتی برای انگلیسی‌ها برای حضور در خاورمیانه و تردد در مسیرهای زمینی و دریایی به وجود آمد.

 

خطیب جمعه موقت بندر ماهشهر افزود: وقتی انگلیس و فرانسه شاهد قدرت‌گرفتن حکومت عثمانی شدند، نقشه‌‌هایی برای تجزیه این حکومت طراحی و سعی کردند مردم را نسبت به حکومت عثمانی بدبین کنند که امروزه هم همین کار را برای تجزیه کشورها انجام می‌دهند.

 

جعفری اضافه کرد: پس از جنگ جهانی اول، حکومت عثمانی ۶۰۰ ساله توسط استعمارپیر سقوط کرد و با تقسیم اراضی بین استعمارگران، فلسطین سهم انگلیس شد و انگلیس سهم خود را به یهودیان داد تا رژیم غاصب صهیونیستی در خاورمیانه تشکیل شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل و انگلیس برای فریب افکار عمومی هر کجا که نیاز باشد به مسائل اعتقادی به ویژه مسائل مهدویت متوسل می‌شوند و نقش انگلیس در تشکیل حکومت غاصب اسرائیل نباید فراموش شود.

 

امام جمعه موقت بندر ماهشهر در پایان تاکید کرد: خوشبختانه نفس‌های رژیم صهیونیستی به شماره افتاده و شمارش معکوس برای نابودی این رژیم جنایتکار آغاز شده است.

https://mahshahr.news/158247کپی شد!
417