اقامه پرشور نماز عید سعید فطر در بندر ماهشهر

نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور پرشور مردم بندر ماهشهر به امام حجت الاسلام سیدامیر محمدی‌پور امام جمعه بندرماهشهر در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، حجت الاسلام محمدی‌پور در خطبه‌های پس از نماز با تبریک عید سعید فطر بیان داشت: انسان باید قلب خود را از کدورت ها، کینه توزی‌ها، ناراحتی‌ها و گناهان سالم نگه دارد.

 

وی ادامه داد: یکی از عوامل ناراحتی‌های اعصاب و روان در انسان، بدبینی، سیاه‌بینی و سیاه نمایی است که دشمنان در این زمینه درحال فعالیت هستند.

 

محمدی‌پور با اشاره به دستورالعمل چگونگی فعالیت رسانه‌های بیگانه برای ترویج بدبینی مردم نسبت به کشور افزود: دشمنان با هدف از بین بردن تعصب مردم به کشور، بمباران خبرهای منفی را دستور کار قرار داده‌اند و با بزرگنمایی اخبار منفی، تلاش می‌کنند و امید مردم به آینده را از بین ببرند.

 

امام جمعه بندرماهشهر با تاکید به روش مثبت درمانی اضافه کرد: در دنیا اتفاق‌های ناگوار نیز وجود دارد اما انسان باید دائماً شکرگزار نعمت‌های خداوند باشد و این شکرگزاری باعث آسایش روانی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امید به آینده باعث رفع مشکلات می‌شود و این نکته‌ای است که همه باید در بحث جهاد تبیین مدنظر داشته باشند.

 

محمدی‌پور تاکید کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با پرداختن به مشکلات اقتصادی، دولت را ناموفق جلوه دهند اما واقعیت این است که از زمان پیروزی انقلاب کشور در چهار جهت نظامی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ضعیف بود ولی آمریکا ابرقدرت بود.

 

امام جمعه بندرماهشهر افزود: پس از ۴۴ سال مبارزه و با وجود تحریم های ظالمانه، در دو جهت علمی و نظامی به ابرقدرت تبدیل شدیم؛ پس می توانیم در دو جهت اقتصادی و فرهنگی نیز خود را به ابرقدرت تبدیل کنیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: دولت کار در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی را نیز آغاز کرده است و قطعا در این دو حوزه‌ هم می‌توانیم موفق شویم.

https://mahshahr.news/158253کپی شد!
1120