هیس مشکلات را فریاد نزنید/ تبعید پرستار منتقد توسط رییس شبکه بهداشت بندرماهشهر

پرستار منتقد توسط رییس شبکه بهداشت بندرماهشهر به یکی از روستاهای بخش مرکز تبعید شد.

در جریان سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان خوزستان، یکی از اعضای این هیات به همراه مجموعه مدیریتی شبکه بهداشت شهرستان بندرماهشهر جهت بررسی وضعیت کمی و کیفی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی از این بیمارستان بازدید می‌کنند.

در این حین یک از پرسنل بیمارستان به نمایندگی جمعی از کارکنان، در مورد کمبود پزشک و عدم پرداخت حقوق چندین ماهه نیروهای ۸۹ روزه مطالبی را مطرح و این مشکلات را به هیئت بازدید کننده منتقل می‌کند.

پس از پایان بازدید رییس شبکه بهداشت بندرماهشهر با عصبانیت از اینکه نتوانسته وضعیت اسفناک این بیمارستان را لاپوشانی کند و نمایش خوبی برای بالادستان خود داشته باشد با این پرستار وارد مشاجره می‌شود.

پس از پایان این ماجرا رییس شبکه بهداشت بندر ماهشهر برای سرکوب کردن صدای منتقدان، علاوه بر اینکه از این پرستار خانم شکایت کرده، وی را از بیمارستان به خانه بهداشت روستای گرگر تبعید می‌کند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که روزانه تعداد زیادی از شهروندان از کمبود پزشک و عدم رسیدگی لازم به علت کمبود پرسنل و کادر پزشکی گلایه‌مند هستند.

پیشنهاد می‌شود که رییس شبکه بهداشت بندرماهشهر به جای اینکه بخواهد صندلی خود را به هر قیمتی حفظ کند قدری وجدان خود را قاضی قرار داده و به جای سرکوب کردن منتقدان در جهت رفع نواقص این بیمارستان و جذب پزشک تلاش کند.

گفتنی‌ است که بیمارستان خیرساز حاجیه نرگس معرفی علاوه بر پذیرش بیماران شهرستان بندر ماهشهر، میزبان تعداد زیادی از بیماران شهرستان‌های همجوار نیز است.

https://mahshahr.news/158374کپی شد!
640