افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر / چهارمین ساختمان ملکی کانون‌ بازنشستگان استان خوزستان در بندرماهشهر افتتاح شد

آیین افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر ظهر امروز با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان خوزستان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، بازرس کانون عالی کشور، معاونت فرمانداری بندرماهشهر، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بندرماهشهر و جمعی از روسای ادارات و بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان برگزار شد.

کاظم بنی سعید، مدیر کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر در خصوص افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان گفت: از تمام ارکان و افرادی که خالصانه ما را در به سرانجام رساندن ساختمان ملکی کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان همراهی کردند کمال تشکر را دارم.

مدیر کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: پس از گذشت چندین ماه و با پیگیری های مستمر، امروز چهارمین ساختمان ملکی کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استان خوزستان در شهرستان بندر ماهشهر برای ارائه بهتر خدمات به بازنشستگان و مستمری بگیران محترم افتتاح شد.

عبدالرضا روشنی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان در آیین افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت و گفت: باتوجه به وجود ۲۳۳ هزار بازنشسته در ۳۶ کانون فعال در سطح استان را دارا هستیم و این تعداد در حال افزایش است چنین فعالیت ها و اقداماتی می‌تواند در کیفیت ارائه خدمات کمک شایانی کند.

عبدالحمید عبایی، بازرس عالی کانون کشور نیز ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله کاظم بنی سعید، مدیر کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان بندرماهشهر در جهت احداث ساختمان ملکی این نهاد افزود: همانگونه که احتضار دارید مهمترین عامل در برنامه ریزی جهت توسعه و تحول در هر اداره و سازمان صیانت و مدیریت بر منابع مالی است که این کانون توانسته است در طول چند سال متوالی در کاهش هزینه های غیر ضروری و صرفه جویی در تمام ابعاد و بدون استفاده از ردیف بودجه دولتی این ساختمان را به بهره برداری برسانند.

بازرس عالی کانون کشور در ادامه افزود: تلاش خود را در جهت افزایش به حق حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز بکار میگیریم.

عبدالحمید عبایی در پایان گفت: وام کانون بازنشستگان نیز از ۱۲ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است که طی روزهای آینده به کانون‌های سراسر استان ابلاغ می‌شود تا بازنشستگان و مستمری بگیران بتوانند از این وام استفاده لازم را داشته باشند.

https://mahshahr.news/158403کپی شد!
541