امام جمعه بندر ماهشهر:

گروه‌های جهادی و صنایع پتروشیمی نسبت به رفع محرومیت شهرک‌های اطراف اقدام کنند/ مسئولان شهرستان باید مشکل قطعی آب را به طور جدی پیگیری و رفع کنند

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: مسئولان شهرستان باید مشکل قطعی آب را به طور جدی پیگیری و رفع کنند و مردم نیز در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، حجت‌السلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر، با انتقاد نسبت به قطعی مداوم آب در شهرستان بندر ماهشهر بیان داشت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان، مسئولان باید مشکل قطعی آب را به طور جدی پیگیری کنند و هر مشکلی که وجود دارد باید هر چه سریع‌تر رفع شود.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق و آب متذکر شد: وزارت نیرو برای مشترکان کم مصرف پاداش‌هایی لحاظ کرده  است؛ لذا مردم در مصرف انرژی به خصوص برق صرفه‌جویی کنند.

 

وی افزود: همچنین پس از اتمام عملیات اجرایی اصلاح شبکه فاضلاب در سطح شهر، معابر حفاری شده بلافاصله ترمیم شود که شکایات زیادی نیز در این زمینه وجود دارد.

 

سلامت نژاد در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با اشاره به سالروز شهادت زائران خانه خدا توسط ماموران آل سعود در سال ۱۳۶۶ گفت: متاسفانه در آن سال بیش از ۲۷۰ نفر از شهروندان و حجاج ایرانی که برای شرکت در مراسم برائت از مشرکان شرکت‌ کرده بودند، به شهادت رسیدند و این اتفاق در زمان و مکانی رخ داد که اگر یک حیوان جاندار کشته می‌شد، کفاره داشت؛ اما در این فاجعه حتی به زنان و جانبازان هم رحم نکردند.

 

امام جمعه بندر ماهشهر با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: جوانان باید توجه کنند که به این بلای خانمان سوز دچار نشوند.

 

وی افزود: باید برای اشتغال جوانان سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام شود تا در بلای خانمان سوز مواد مخدر گرفتار نشوند و زمینه کار و فعالیت فراهم شود.

 

سلامت نژاد در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر گفت: اکنون جنگ توپ و تانک نیست؛ جنگ در خانه‌های ما است، در ادارات ما است. اکنون دفاع از میهن، دفاع از واقعیات و اصول اساسی نظام و انقلاب است.

 

وی افزود: اگر در مسیر تاریخ کشورهای پیشرفته بنگریم، خواهیم دید که چند قرن زمان برده است تا از نظر اقتصادی به شرایط خوب برسند؛ لذا ۴۰ سال برای یک کشور زمان زیادی نیست و در واقع دوران نوجوانی و جوانی آن است.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: اصل اساسی دشمنان اسلام و انقلاب، ناامید کردن مردم است لذا وظیفه شرعی ما تبیین مسائل اصلی و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب است.

 

سلامت نژاد در پایان از گروه‌های جهادی فعال در منطقه و صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان بندر ماهشهر درخواست کرد: به صورت پروژه محور وارد کار شوند و برای رفع محرومیت‌ها شهرک‌های طالقانی، مدنی و رجایی اقدام کنند.

https://mahshahr.news/158452کپی شد!
145