راه اندازی دوباره کافو‌های سرقتی و پایداری ارتباطات مخابراتی در بندر ماهشهر

با راه اندازی دوباره تجهیزات مخابراتی، شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان که به دلیل تخریب و سرقت کافو‌های مسی مختل شده بود، نرمال و وارد مدار شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پس از سرقت چندین باره تجهیزات مخابراتی (کافو‌های مسی) در بندر ماهشهر، شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان در محدوده‌های ٢٢ بهمن، بازار، کوی آزادگان، اداره‌های گاز، کمیته امداد، منطقه فاز ۴ و منطقه کوی کارگری و شهرک طالقانی شهرستان دچار اختلال و قطعی شد.

 

رحیم فلاح زاده افزود: پس از تأمین تجهیزات و متریال فنی مورد نیاز و با تلاش‌های بی وقفه گروه‌های فنی و عملیاتی شبکه در شهرستان و در شرایط جوی نامساعد و گرمای طاقت فرسای ۵٠ درجه و پس از حفاری و کابل اندازی، کافو‌های مسی شماره ٢ شهرک طالقانی، ٢۴، ۴١ و ٧ مرکز تلفن ولیعصر (عج) و همچنین کافوی شماره ٣ مرکز شهید قنواتی بندر ماهشهر بهینه سازی و دوباره نصب و راه اندازی و شبکه تلفن ثابت مشترکان در محدوده این کافو‌ها نرمال و وارد مدار شد.

 

وی ادامه داد: همچنین به منظور ایمن سازی و جلوگیری از سرقت مجدد، پس از پیگیری و رایزنی انجام شده با فرمانداری شهرستان، کافو‌ها در محلی امن نصب و راه اندازی شدند.

 

فلاح زاده می‌گوید: از نیمسال دوم پارسال تاکنون حدود ٢٧ دستگاه کافوی مسی در سطح مراکز شهرستان بندر ماهشهر که برخی از این کافو‌ها حدود ٣ مرتبه تخریب و یا به سرقت رفته است، با تلا‌ش بی وقفه و پیگیری‌های انجام شده تاکنون ١٩ دستگاه از این کافو‌های تخریب شده و سرقتی پس از بازسازی و بهینه سازی تجهیزات، دوباره نصب و راه اندازی شد.

 

مخابرات منطقه خوزستان ضمن عذرخواهی از تأخیر ناخواسته پیش آمده و زمان بر شدن تأمین تجهیزات و وارد مدار شدن شبکه تلفن ثابت مشترکان، از همه شهروندان تقاضا دارد با مشاهده هرگونه سرقت و یا تجهیزات و منصوبات مخابراتی که اموال عمومی محسوب می‌شود، مراتب را به سرعت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا شاهد اینگونه وقفه در ارائه خدمات به شهروندان و اختلال در شبکه تلفن ثابت مشترکان نباشیم.

https://mahshahr.news/158473کپی شد!
615