در سفر معاون وزیر میراث فرهنگی؛

سواحل خوزستان می تواند مقصدی جذاب برای گردشگران باشد

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به بندر ماهشهر، بر حمایت از سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج‌فارس تأکید کرد.

در نشستی معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج‌‎فارس و توجه بیشتر به زیرساخت‌های گردشگری تأکید و ضمن بازدید از محل طرح‌های سرمایه‌گذاری، با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز دیدار کرد.

در این جلسه ظرفیت‌های گردشگری سواحل خوزستان به طول ۳۰۰ کیلومتر باتوجه شرایط مناسب آب و هوایی در هشت ماه سال برای میزبانی از مسافران و گردشگران بررسی شد.

 

در ادامه این نشست، جواد واحدی از صدور مجوز مناطق گردشگری دریایی بندرماهشهر توسط وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد و بر لزوم اختصاص اعتبار از منابع استانی، ملی و سفر هیأت‌دولت تأکید کرد.

 

او همچنین با اعلام حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از طرح‌های مرتبط، رفع موانع گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان بندرماهشهر را خواستار شد.

 

نشست بررسی مشکلات موجود در حوزه گردشگری و رفع موانع سرمایه‌گذاری شهرستان‌های بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان باحضور جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری، و مسئولان خوزستان برگزار شد.

https://mahshahr.news/158490کپی شد!
329