روز ملی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در بندر ماهشهر برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن ۵ خرداد روز نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده‌های زندانیان با حضور دادستان شهرستان بندر ماهشهر ریاست ندامتگاه بندر ماهشهر مراسمات ویژه حمایت اجتماعی با اجتماع خیرین و مسئولین شهرستان  برگزار شد.

دادستان بندر ماهشهر در  مراسم جشن نسیم مهر جهت حمایت از خانواده زندانیان که توسط انجمن حمایت از زندانیان بندر ماهشهر به جهت تکریم و خانواده‌های زندانیان و جذب مشارکت‌های مردمی که در ندامتگاه اداره زندان این شهرستان برگزار شد، افزود: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر ماهشهر بالغ بر ۳۵۰میلیون تومان در قالب مستمری به همین مناسبت و همچنین سبد کالا و لوازم ضروری خانگی و سایر کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان تحویل و واریز شده است.

رئیس ندامتگاه شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه یکی از علت‌های اصلی ارتکاب جرم و افزایش جمعیت کیفری، ریشه در فقدان مهارت شغلی دارد، ایشان: از اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در سوله‌های اشتغال و حرفه آموزی خبر داد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان بندر ماهشهر با بیان اینکه ۵۰۰خانواده زندانیان تحت پوشش این انجمن‌ هستند افزود: در سال گذشته بالغ بر ۵میلیارد تومان نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش تحویل داده شده است.

️وی افزود: به همین مناسبت یک مددجوی تحت پوشش که به علت بدهی در ندامتگاه به سر می‌برد با پرداخت مبلغ یک سکه بهار ازادی ازاد و به کانون گرم خانواده بازگشت.

https://mahshahr.news/159451کپی شد!
125