امام جمعه بندر ماهشهر:

شهرستان بندر ماهشهر رتبه اول سرقت کابل و کلاهبرداری‌های اینترنتی را دارد/ مشکل قطعی‌های مکرر و کیفیت پایین آب شرب بندر ماهشهر هرچه سریع‌تر حل شود

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: متأسفانه این شهرستان در بحث سرقت کابل و کلاهبرداری‌های اینترنتی رتبه اول را دارد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر ماهشهر اظهار کرد: متأسفانه شهرستان بندر ماهشهر در بحث سرقت کابل‌ها و کلاهبرداری‌های اینترنتی رتبه اول را دارد.

 

وی افزود: در مقوله کلاهبرداری‌های اینترنتی هکرها با استفاده از ارسال پیامک‌های جعلی در مورد سود سهام عدالت، شکوائیه دادگستری و … حساب مالباختگان را هک و خالی می‌کنند و تاکنون مبالغ هنگفتی در شهرستان بندر ماهشهر از شهروندان سرقت شده است.

 

خطیب جمعه بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: شهروندان باید با حفظ هوشیاری و رعایت مسائل ایمنی مانع از به سرقت رفتن اطلاعات مالی و موجودی حساب خود شوند و هشدارهای لازم هم در این رابطه در فضای مجازی، رسانه‌ها و صدا و سیما بطور گسترده منتشر شود.

 

سلامت‌نژاد همچنین با انتقاد از وضعیت کمی و کیفی آب شرب شهرستان بندر ماهشهر، گفت: در بحث کمیت آب، بارها موضوع از طریق مسئولان شهرستان و استان مورد پیگیری قرار گرفت و مسئولان استان با حضور در بندر ماهشهر توضیحاتی ارائه کردند که این توضیحات تا حدودی قانع کننده بود.

 

وی ادامه داد: اما به هر حال در فصل تابستان و گرما به سر می‌بریم و موضوع آب و برق برای شهروندان بسیار مهم و حیاتی است و مسئله قطعی‌های شبانه آب که پیش از این محدود به دو منطقه بود به مناطق بیشتر و دیگری هم تسری پیدا کرده است.

 

امام جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: در بحث کیفیت آب نیز وضعیت به گونه‌ای است که برخی اوقات شهروندان برای انجام طهارت دچار شک شرعی می‌شوند و بعد از وصل مجدد آب باید حدود یک ساعت صبر کنند که کیفیت آب به حالت عادی در آمده و بتوانند طهارت انجام دهند.

 

سلامت‌نژاد متذکر شد: در کنار طرح‌های بلندمدت باید طرح‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت نیز برنامه‌ریزی و اجرا شده تا این مسئله بصورت جدی رفع و مشکل کمی و کیفی آب شرب شهرستان بندر ماهشهر برطرف شود.

 

https://mahshahr.news/159471کپی شد!
155