امام جمعه بندر امام خمینی:

رئیس جمهور منتخب باید کارگزاران و افرادی را انتخاب کند که هیچ زاویه‌ای با نظام، انقلاب و مبانی امام و رهبری نداشته باشند/ رئیس‌جمهور منتخب به دنبال تقویت همدلی میان تمام جریان‌های سیاسی باشد

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: رئیس جمهور منتخب باید کارگزاران و افرادی را انتخاب کند که هیچ زاویه‌ای با نظام، انقلاب و مبانی امام و رهبری نداشته باشند و با همان کار جهادی و اخلاص در عمل رئیس جمهور فقید این مسیر را ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله) به رئیس جمهور منتخب دقت نظر در انتخاب وزرا و کارگزاران دولت است.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب باید کارگزاران و افرادی را انتخاب کند که هیچ زاویه‌ای با نظام، انقلاب و مبانی امام و رهبری نداشته باشند و با همان کار جهادی و اخلاص در عمل رئیس جمهور فقید این مسیر را ادامه دهند و مجلس باید در رأی اعتماد به وزرا به تک تک این موضوعات دقت کند زیرا مردم نسبت به این موضع حساسیت دارند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی خطاب به رئیس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: کسی که با انقلاب، نظام و امام ذره‌ای زاویه دارد به درد شما نمی‌خورد، کسی که دلبسته آمریکا باشد برای شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند همکار خوبی برای شما نخواهد بود.

عبادی متذکر شد: این مطلب را از سر دلسوزی خطاب به رئیس جمهور منتخب عرض میکنم، نیروهای به‌کار گرفته شده حتماً توانمند باشند. افرادی باشند که بار زمین مانده را به مقصد برسانند. براساس شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند در سنجش افراد دقت کنند.

وی تصریح کرد: اولین وظیفه دولت این است که مردم به او اعتماد و امید پیدا کنند. مردم اگر به دولت اعتماد نکنند کنار او نمی‌مانند. به مردم باید امید بدهیم چون ملت امیدوار راهش را پیش می‌برد. باید تحریم و تهدید دشمن را مدیریت کرد. باید تلاش کرد عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد. رئیس جمهور منتخب ضعف‌ها را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند.

امام جمعه بندر امام خمینی یادآور شد: رئیس جمهور منتخب، فقط رئیس جمهور آن‌هایی که به او رأی دادند نیست، بلکه رئیس جمهور کل ملت ایران است و باید مورد احترام تمام جناح‌ها و احزاب قرار بگیرد.

عبادی اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب به دنبال تقویت همدلی میان تمام جریان‌های سیاسی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این گروه‌ها و مردم باشد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری دهه محرم گفت: از همه مردم شریف بندر امام خمینی، مسئولان حسینیه‌ها، مساجد، هیئت‌ها، موکب‌ها‌، تکایا، نهادهای فرهنگی و اجتماعی و همه عزیزانی که مخلصانه و عاشقانه تلاش کردند که عزای حضرت سید الشهدا(ع) با شکوه و عظمت برگزار شود صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

https://mahshahr.news/159535کپی شد!
62