امام جمعه بندر ماهشهر: بندر ماهشهر آب ندارد/ بعضی از مسئولان بی مسئولیت و بی درد، نمی‌خواهند مشکل مردم حل شود/ از حق مردم نخواهم گذشت

امام جمعه بندر ماهشهر با اشاره به مشکل بی‌آبی شهرستان گفت: بعضی از مسئولان بی‌مسئولیت و بی‌درد، نمی‌خواهند مشکل مردم حل شود تا جایگاه آن ها بیشتر دیده شود.

حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد در خطیه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با انتقاد از عملکرد مسئولان بیان داشت: بنده بیش از شش ماه پیگیر مسئله آب شهرستان هستم و علیرغم اینکه امورات اجرایی از وظایف امام جمعه نیست و بر عهده مسئولان است، شخصا این مشکل را پیگیری کردم.

وی ادامه داد: بازدیدهایی از تاسیسات آبرسانی داشتیم و جلساتی با مسئولان مربوطه برگزار و تصمیماتی گرفته شد و به ما قول دادند اما هنوز مشکل حل نشده و اوضاع بدتر شده است.

امام جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: بنده دیگر گوش شنوایی برای توجیهات بعضی از مسئولان استانی و شهرستان ندارم؛ مردم بندر ماهشهر آب ندارند؛ در مواقعی هم که آب وصل می‌شود، کیفیت آن نامطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکل قبلا نبوده، قطعا اتفاقاتی رخ داده که مشکل آب به وجود آمده است و باید هرچه سریعتر برطرف شود.

سلامت‌نژاد متذکر شد: در گذشته، قطعی آب در یک منطقه بود اما اکنون در بسیاری از مناطق بندر ماهشهر، مردم ساعت‌ها از نعمت آب بی‌بهره هستند.

خطیب جمعه بندر ماهشهر با محکوم کردن عملکرد مسئولان به آن‌ها هشدار داد: مراتب امر به معروف را تمام کردیم و مسئولان استانی را هم ملاقات کردیم و تمامی تذکرات را دادیم.

وی تصریح کرد: با بهانه‌هایی مثل “آخر خط لوله‌کشی هستند” یا “تصرفی هستند” سر ما را کلاه نگذارید؛ پیشنهاد ما برکناری مسئولان بی‌حال، بیخیال و تنبلی است که دردشان، درد مردم نیست؛ درد مسئولیت خودشان است و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه بندر ماهشهر افزود: ما در این ۶ ماه مشکل آب را از اداره آب و برق استان که مسئول تولید و انتقال آب به بندر ماهشهر است، اداره آبفا استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر که مسئول توزیع شهرستان است، پیگیری کردیم.

سلامت نژاد اظهار کرد: مسئله آب بندر ماهشهر، مورد اعتراض مردم در تابستان گرم است و از حق مردم نخواهم گذشت و هر کسی که کم‌کاری کرده باشد، به علت ترک فعل به دستگاه قضا معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم در بندر ماهشهر برای انشعاب آب، تصفیه آب، انشعاب فاضلاب و … باید هزینه پرداخت کنند اما آبی دریافت نمی‌کنند و بنده تا زمانی که مشکل مردم حل نشود، جواب هیچکدام از مسئولان را نخواهم داد.

سلامت نژاد در پایان گفت: از فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بندر ماهشهر تقدیر می‌کنم که جزء برترین‌های استان قرار گرفته‌اند.

https://mahshahr.news/159567کپی شد!
163