افتتاح ۱۰ طرح به مناسبت هفته دولت در بندر ماهشهر

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: ۱۰ طرح در شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت هفته دولت به ارزش ۹۴۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

ولی الله حیاتی چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت بندر ماهشهر در محل فرمانداری این شهرستان بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در ۴۵ سال اخیر به سه عامل بستگی دارد که اولین مولفه نقش امامین انقلاب در هدایت و رهبری به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی است که در بزنگاه‌های خطر همواره با روشنگری راه و مسیر انقلاب را هموار کردند.

وی گفت: دومین عامل نقش مردم به عنوان خالقان و پدیدآورندگان انقلاب که در تمام عرصه های سیاسی حضور اثرگذاری داشتند و آخرین مولفه شهدای انقلاب و امنیت و مدافع حرم است که با اهدا و نثار خون خود درخت تنومند جمهوری اسلامی را بارور ساختند.

حیاتی با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت بندر ماهشهر اظهار کرد: خط انتقال آب به طول ۲ کیلومتر به شهر بندر ماهشهر، اجرای هفت کیلومتر آزادراه و طرح‌های متعدد زیرسازی و آسفالت از جمله طرح‌های هفته دولت شهرستان بندر ماهشهر است که نقش کلیدی در بهبود زیرساخت این شهرستان دارند.

استاندار خوزستان پیش از این اعلام کرد؛ ۲ هزار و ۲۲۴ طرح به مناسبت هفته دولت در استان خوزستان آماده بهره برداری است که ۱۳۶ طرح از این تعداد از منابع ملی، یکهزار و ۸۲۴ طرح از اعتبارات استانی و ۲۲۴ طرح نیز مربوط به بخش خصوصی است.

https://mahshahr.news/159679کپی شد!
83