برگزاری جلسه کارشناسی و بررسی چالش‌ها و مشکلات نیروی انسانی بندر ماهشهر/ اولویت اول ما در آموزش و پرورش خوزستان دانش آموزان هستند

جلسه کارشناسی و بررسی چالش ها و مشکلات نیروی انسانی بندر ماهشهر ظهر امروز پنجشنبه با حضور عبدالله حبیبی مدیر کل آموزش و پرورش، معاون آموزش متوسطه و ابتدایی، ائمه جمعه محترم شهرستان بندر ماهشهر و شهرک چمران در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

عبدالله حبیبی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: اگر هر فردی شهید شاخص شد باید در مسیر و روش زندگی او تحقیق کرد و او را اسوه و الگو قرار داد و ما افتخار می کنیم که شهیدان اسوه رجایی و باهنر از آموزش و پرورش بوده‌اند.

 

حبیبی با اشاره به اینکه اولویت اول ما در آموزش و پرورش خوزستان دانش آموزان هستند، بیان کرد: از تیرماه اتاق وضعیت نیروی انسانی را تشکیل و برای نخستین بار ۳۱ مردادماه را پایان پروژه مهر قرار داده‌ایم تا کم و کاستی ها مشخص شود و به لطف الهی تمامی مناطق و نواحی را مدیریت کردیم و به همین دلیل با توجه به وضعیت بندر ماهشهر امروز از نزدیک شرایط نیروی انسانی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

حبیبی افزود: در سال های گذشته در جذب، نقل و انتقالات و مدیریت منابع انسانی متاسفانه در بندر ماهشهر تدبیری صورت نگرفته و باید در این منطقه برای نیروی انسانی چاره اندیشی کرد و باید با راه حل‌های مختلفی از جمله جذب دانشجو معلمان، تبدیل وضعیت و غیره به دانش آموزان عزیز توجه لازم را داشته باشیم و ان‌شاءالله حتما مهر محمدی باشکوهی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان خواهیم داشت.

لازم به ذکر است؛ ۵۴ هزار دانش آموز و ۲۷۶ آموزشگاه با ۲۴۸۵ نفر همکار فرهنگی و ۶۸ همکار در پست‌های اداری شاغل در آموزش و پرورش بندر ماهشهر هستند.

https://mahshahr.news/159691کپی شد!
80