پمپ‌های دفع آب‌های سطحی توسط شورای راهبردی به شهرهای بندر امام خمینی(ره) و چمران اهدا شد

پیش از ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان محلی، آیین اهدا پمپ‌های دفع آب‌های سطحی که توسط شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با اعتبار ۱۳/۵ میلیارد ریال تهیه شده بود برگزار شد.

پیام برزگر رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در آیین اهدا پمپ‌های دفع آب‌های سطحی به شهرهای بندر امام خمینی(ره) و چمران، اظهار کرد: پس از آبگرفتگی شهرهای بندر امام خمینی(ره) و چمران در یکصد و سومین جلسه شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، خرید برخی تجهیزات لجستیکی مورد نیاز در این خصوص به تصویب رسید.

وی افزود: امروز شاهد اهدا پمپ‌های دفع آب‌های سطحی و تنظیف وسایل و اماکن به شهرهای بندر امام خمینی(ره) و چمران هستیم که در صورت وقوع حوادث احتمالی نظیر آبگرفتگی، واحدها و نهادهای خدمت‌رسان شهری آمادگی بیشتری برای مقابله با بحران‌ها و واکنش سریع‌تر برای کاهش دامنه خسارت داشته باشند و بعد از آبگرفتگی‌های احتمالی نیز بتوانند در تنظیف فرش‌ها، خانه‌ها و اماکن سریعتر عمل کنند.

وی ادامه داد: در آبگرفتگی‌های اخیر نیروهای عملیاتی HSE، بسیج سازمان و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بصورت شبانه‌روزی پای کار آمدند و تا حد امکان برای دفع سریع‌تر آب‌های سطحی تلاش کردند.

برزگر خاطر نشان کرد: شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طرح‌های متعددی را در حوزه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی تقدیم مردم عزیز شهرستان بندر ماهشهر کرده است که با سپرده شدن پروژه‌ها به شرکت‌های پتروشیمی در اکثر پروژه‌ها شاهد تسریع و تکمیل طرح‌ها هستیم.

وی در پایان گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با مراجعه به وب سایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از وضعیت پروژه‌های مصوب شده در شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، چمران و شهرک طالقانی مطلع شوند و مطالبه‌گر میزان پیشرفت طرح‌ها باشند.

https://mahshahr.news/159715کپی شد!
153