امدادرسانی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی(ره) به یک دریانورد

مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی(ره) (MRCC) ضمن گسیل شناور امدادی، یک دریانورد شناور سنتی که دچار بیماری شده بود، جهت درمان و رسیدگی پزشکی به درمانگاه منتقل کرد.

سجاد سبزیوند با اشاره به اینکه ناخدای شناورموتور لنج صیادی موسوم به نور در حوالی ایستگاه راهنمایی خورموسی با اعلام اینکه یکی از خدمه این شناور دچار بیماری شده و نیاز به امداد پزشکی دارد، با هماهنگی مرکز جستجو ونجات دریایی بندر امام خمینی(ره) شناور امدادی ناجی ۷ به موقعیت شناور مضطر اعزام شد.

 

سبزیوند در ادامه افزود: تا هنگام رسیدن شناور امدادی به موقعیت شناور، مشاوره‌های پزشکی توسط پزشک مستقر در بندر امام خمینی(ره) ارائه شد.

 

وی گفت: سرانجام شناور ناجی ۷ پس از دریافت دریافت بیمار و پلوگیری در اسکله بندر امام خمینی(ره)، دریانورد بیمار را جهت انتقال به درمانگاه به آمبولانس منتقل کرد.

 

یادآور می شود مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامام خمینی(ره) با برخورداری از تجهیزات پیشرفته مخابراتی و شناورهای آماده به کار در طول شبانه‌روز به پایش حوزه استحفاظی دریایی خود از سواحل بحرکان تا اروند رود پرداخته و آماده امداد و نجات دریانوردان مضطر در دریا می‌باشد.

https://mahshahr.news/159779کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *