میزبان همیشه مهمان/ شهرداری بندرماهشهر فصل جدید را با تساوی آغاز کرد

تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر عصر امروز در حالی در اهواز مسابقات خود را در فصل جدید لیگ دو فوتبال کشور آغاز کرد که در خانه حریف میزبان بود که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، به دلیل طولانی شدن غیرمعمول تعمیرات استادیوم شهدا، تماشاگران بندرماهشهری امسال هم به همراه تیمشان بایستی آواره و دست به دامان این شهر و آن شهر باشند.

بندرماهشهر با وجود بنادر صادراتی و بیش از بیست مجتمع عظیم پتروشیمی و درآمد کلان آن برای کشور، همچنان باید در حسرت داشتن یک استادیوم استاندارد و شایسته مردم و ورزشکاران این شهرستان بسوزد و بسازد.

سوال این است که فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر، نماینده بندر ماهشهر در مجلس و سایر مسئولان شهرستان کجای ماجرا ایستاده اند!؟ تا چه زمان باید منتظر ماند و نظاره گر این وضعیت بغرنج شد؟ مگر بازسازی یک استادیوم محقر چند سال باید طول بکشد؟ چه کسی پاسخگوی خیل عظیم تماشاگران بی ادعای بندرماهشهری است و ورزش شهرستان تا چه زمان باید از این بابت لطمه ببیند؟

به هر روی امتیاز میزبانی برای هر تیمی بهترین فرصت است تا با بهرمندی و برخورداری از آن از ابتدای فصل بار خود را ببندد و خود را به صدر جدول نزدیک کند که شوربختانه شهرداری بندرماهشهر بیش از دو سال است بواسطه نداشتن استادیوم جهت میزبانی از آن محروم است.

https://mahshahr.news/159904کپی شد!
68
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *