امام جمعه بندر امام خمینی: کمبود واگن قطار باعث گلایه‌مندی مردم شهرستان شده است/ مسافران قطار اهواز تمام طول مسیر را بدون صندلی و در راهرو سر می‌کنند/ مسئولان مشکلات قطار مسافری اهواز را جدی‌تر و بیشتر پیگیری کنند

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: مردم از وضعیت قطار مسافری اهواز گله‌مند هستند و مسئولان و متولیان امر باید این مسئله را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: یکی از معضلاتی که باعث گله‌مندی مردم شهرستان شده کمبود واگن و کم شدن یک رام قطار در مسیر راه‌آهن بندر امام خمینی است.

 

وی افزود: این موضوع چندین بار از طریق رسانه‌ها پیگیری و منتشر شد و این مسئله مطالبه به حق مردم است که باید هر چه سریع‌تر با اضافه کردن یک رام قطار حل شود.

 

خطیب جمعه بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم، دانشجویان و شاغلان برای تردد بین اهواز به بندر امام خمینی(ره) و بندر ماهشهر از قطار استفاده می‌کنند و اکنون شاهد هستیم که این افراد با مشکلاتی مواجه هستند.

 

عبادی متذکر شد: متاسفانه شاهد هستیم بسیاری از مسافران این قطار حتی صندلی برای نشستن پیدا نمی‌کنند و باید تمام طول مسیر را در راهروی قطار سر کنند. مردم از ساعت حرکت قطار نیز گلایه‌ای داشتند که باید متولیان امر به خواسته‌های مردم توجه کنند.

 

وی اضافه کرد: مسئولان راه‌آهن جنوب متأسفانه دو قطار را یک قطار کرده‌اند که این موضوع باعث گله‌مندی مردم شده است. انتظار داریم مسئولان موضوع قطار مسافری از بندر ماهشهر به اهواز را پیگیری جدی‌تر و بیشتری کنند تا مردم بیش از این در رنج و عذاب نباشند.

https://mahshahr.news/159913کپی شد!
26