جرثقیل ۱۰۰۰ تنی در پتروشیمی شهید تندگویان آماده به کار شد

خورنا|باقر گل فر:جرثقیل ۱۰۰۰ تنی که جهت نصب راکتورفینیشرPoly H به شرکت پتروشیمی شهید تندگویان حمل شده بود، با موفقیت نصب و مونتاژ گردید.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان ، جرثقیل ۱۰۰۰ تنی که جهت نصب راکتورفینیشرPoly H به شرکت پتروشیمی شهید تندگویان حمل شده بود، با موفقیت نصب و مونتاژ گردید.

 این جرثقیل عظیم پس از طی نیمی از راه های ترافیکی کشور از مبدا لردگان و عبور از استان های یزد ، اصفهان ، کهگیلویه و بویراحمد و شهرکرد وارد استان خوزستان شد.

دراین جابجایی بزرگ که با هماهنگی و همکاری کامل پلیس راه منطقه ماهشهر , سازمان منطقه ویژه اقتصادی  و گمرک جمهوری اسلامی ایران درکوتاه ترین زمان ممکن انجام شد ۸۲ دستگاه تریلی و ۶ دستگاه بوژی ، قطعات جرثقیل ۱۰۰۰تنی را به شرکت پتروشیمی شهید تندگویان حمل کردند.

عملیات مونتاژ این جرثقیل طی مدت زمان دو هفته و ۶۰۴۸ نفر ساعت کار بدون حادثه و همچنین توسط سه دستگاه جرثقیل ۲۰, ۵۰ و ۱۶۰ تنی به انجام رسید.

 مدیر پروژه های اجرایی و توسعه ای با بیان این نکته که ورود این جرثقیل درمنطقه ویژه اقتصادی ماهشهر بی سابقه بوده، اظهارامیدواری کرد با جابجایی رآکتور قدیمی روند پروژه بهینه سازی poly H که در راستای بهینه سازی فاز۲ پتروشیمی شهید تندگویان می باشد به مرحله تازه ای وارد شود.

 شهمیری افزود : به دلیل شرایط خاص و ویژه راکتور قدیمی فینیشر ، لازم بود که از جرثقیل ۱۰۰۰ تن جهت جابجایی رآکتور استفاده گردد که این مهم با کمک و همیاری تمام عوامل اجرایی میسر گردید.

 وی درخاتمه از کلیه مسئولین و همکارانی که درحمل و نصب این پروژه بزرگ همکاری داشته اند ، تشکر و قدردانی کرد.

https://mahshahr.news/119735کپی شد!
3283