رییس کمیته امداد بندرماهشهر:

آموزش، یکی از ارکان اساسی در حوزه فرهنگی کمیته امداد است

رییس کمیته امداد بندرماهشهر آموزش را یکی از ارکان اساسی در حوزه فرهنگی کمیته امداد برشمرد.

به گزارش ماهشهر نیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد بندرماهشهر؛ علی روشن با تشریح عملکرد حوزه فرهنگی کمیته امداد بندرماهشهر در سال جاری، اظهار کرد: حوزه ی فرهنگی یکی از مهمترین بخش های فعالیت کمیته امداد است که آموزش از ارکان اساسی آن می باشد.

وی ادامه داد: در سال جاری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات مشارکت های مردمی و درآمدهای محلی صرف انجام  فعالیت های فرهنگی و آموزشی شده است و در زمینه فعالیت کانون های فرهنگی، کمیته امداد بندرماهشهر در رتبه های برتر استان جای دارد.

روشن از برگزاری کلاس های متعدد در زمینه آموزش خانواده در سال جاری خبر داد و گفت: کلاس های قرآن، احکام، اخلاق، هنری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و …به صورت مجازی و حضوری در ۸ گروه مخاطب شامل: کودکان ۴ تا ۷ سال، نوجوانان، دانش آموزان، جوانان در آستانه ازدواج، دانشجویان، زوج های جوان، زنان سرپرست خانوار و سالمندان برگزار می شود.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر تصریح کرد: این آموزش ها پیرامون موضوعاتی همچون بهداشت فردی، روانی و اجتماعی بوده که تاکنون ۲۸۰۰ نفر از مددجویان در این کلاس ها حضور داشته اند.

علی روشن در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حوزه مسئولیت های اجتماعی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه خاطرنشان کرد: با پشتیبانی این عزیزان کانون تحکیم و تعالی خانواده نیز با حضور اساتید برجسته و جهت گروه های مختلف سنی ویژه خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فعال و در حال برگزاری می باشد.

https://mahshahr.news/154697کپی شد!
662