مشکلات بی پایان مخابرات بندرماهشهر/ تلفنی که در دسترس نیست

به گزارش ماهشهرنیوز، در ماه های اخیر حجم شکایت شهروندان از خدمات دهی اداره مخابرات بندرماهشهر افزایش یافته و بسیاری از شهروندان و مشترکین تلفن ثابت از قطعی مکرر تلفن و اینترنت در بندرماهشهر گلایه دارند.

یکی از شهروندان در گفت و گو با ماهشهر نیوز اظهار داشت: اداره مخابرات بندرماهشهر چه زمان میخواهد مسئولیت خود را در قبال مشترکین اجرا کند؟ ما ساکن فاز یک، خیابان امام علی(ع) هستیم. خطوط تلفن ثابت این کوچه با مشکلات عدیده ای رو به رو بوده و مرتبا با قطعی تلفن مواجه هستیم.

این شهروند ادامه داد: چندین بار با شماره ۱۱۷ تماس گرفتیم اما هیچگونه رسیدگی از سوی مسئولین مربوطه به عمل نیامد و مجبور به مراجعه حضوری به مخابرات شدیم که باز هم نتیجه ای حاصل نشد.

وی افزود: در نهایت خودمان مجبور به ترمیم سیم کشی شدیم و خط تلفن را وصل کردیم ولی دیری نپایید که کابل اصلی مخابرات در این کوچه به سرقت رفت و مجددا خطوط تلفن ما قطع شد.

لازم به ذکر است یکی از عوامل اصلی قطعی تلفن در بندرماهشهر، فرسودگی جعبه های مخابراتی می باشد که مسئولین مخابرات تاکنون چاره ای برای حل این معضل نیافته اند.

اما مدیر شرکت مخابرات منطقه خوزستان چندی قبل در اظهار نظری قابل تامل، سرقت کابل های مخابراتی را یکی از عوامل اصلی قطعی های مکرر تلفن برشمرده و گفته بود: مخابرات منطقه، آسیب‌های زیادی از سرقت‌ها و تخریب تجهیزات دیده؛ به طوری که در برخی مناطق گاهاً تا هفت مرتبه از یک نقطه سرقت شده و نیروهای ما نسبت به تعمیرات و اتصال مجدد اقدام کرده‌اند.

گفتنی است مشترکین شهر چمران نیز در ماه های گذشته با مشکل قطعی تلفن و اینترنت مخابرات مواجه بودند و این معضل فقط مختص به مناطق مختلف بندرماهشهر نیست.

نکته ی جالب توجه این است برخی از شهروندان از قطعی تلفن ضرر و زیان مالی دیده اند و کسب و کار آن ها در وضعیت همه گیری کرونا مختل شده است و قطعا اداره مخابرات مسئولیت جبران خسارت را به عهده نخواهد گرفت.

https://mahshahr.news/154714کپی شد!
1362
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا خونساری ماهشهر صاحب نداره مسئولین همه بی سواد و ناکار آمد هستند ماهشهر رو با شهری مثل دزفول مقایسه کنید این حج از عقب افتادگی ماهشهر شرم آوره
  • سلامه تلفنهای هزار واحدی شهرک بعثت حدود یک ماه قطع هستند ولی مخابرات رفع قطعی نمی کند. البته در خیابان ورودی شهر احتملا بیل مکانیکی شرکت آب کابلهای صدمه زده