مجتمع تجاری جام جم پلمپ شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندر ماهشهر از پلمپ مجتمع تجاری جام جم به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ماهشهرنیوز، صالح بهمئی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و قرمز بودن وضعیت در شهرستان بندر ماهشهر، طبق دستور ستاد مقابله با کرونا، محل های پرتردد و مکان های عمومی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، پلمب خواهند شد.

وی ادامه داد: ببا توجه به این موضوع، امروز ۴ اسفند، مرکز تجاری جام جم به علت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی توسط کارشناسان مرکز بهداشت اداره اماکن عمومی و نیروی انتظامی پلمب شد.

رئیس مرکز بهداشت بندرماهشهر تاکید کرد: در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند، هیچگونه مماشاتی نخواهیم کرد و کلیه رستوران ها و کافی شاپ ها و اماکن عمومی ملزم به اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستند.

بهمئی افزود: کلیه مشاغل و اصناف گروه های ۲، ۳، ۴ در وضعیت قرمز تعطیل می باشند و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان پلمپ خواهند شد.

https://mahshahr.news/154794کپی شد!
2058
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حق ازرئیس‌شبکه‌بهداشت‌ماهشهرچندسوال‌دارم‌چراهنگامی‌که‌ویروس‌کرونااینقدرآسیب‌پذیرنبودکلیه‌شهروندان‌رامشیر،به‌منطقه‌ویژه‌ممنوع‌کردیدوالان‌که‌شادگان‌مرکزویروس‌جهش‌یافته‌هستش‌‌هیچ‌اقدامی‌نکردیدوهمه‌میدانن‌یک‌چهارم‌نیروهای‌منطقه‌ویژه‌اهل‌شادگان‌هستن،دیگرسوالم‌این‌است‌لطف‌کنیدمغرب‌بیاییدبازاروعمق‌فاجعه‌راببینیدخیابانهاآنقدرشلوغ‌هستن‌اینگارخبری‌ازاین‌ویروس‌نیست‌همه‌مغازها،کافی‌شابها،بستنی‌فروشی‌ها،آرایشگاهای‌زنانه‌ومردانه،وسالنهای‌بدنسازی‌که‌مخفیانه‌درحال‌کارهستن‌لطفافقط‌بیانیه‌منتشرنکنیدشایدبیشترمردم‌این‌شهرخبرازعمق‌این‌فاجعه‌ندارن‌‌،