سرگردانی ورزشکاران دو و میدانی بندر ماهشهر؛ ضعف مدیریت ورزشی دادِ ورزشکاران شهرستان را درآورده است

دبیر هیات دو و میدانی بندرماهشهر گفت: ورود دو و میدانی‌کاران به پیست مجموعه ورزشی شهدا ممنوع شده و ورزشکاران باید تمریناتشان را در جای دیگر ادامه دهند.

هادی آلبوغبیش با اشاره به مشکلات دو و میدانی‌کاران در بندر ماهشهر اظهار کرد: تا چند وقت پیش، ورزشکاران این رشته تمریناتشان را صبح روزهای زوج در پیست انجام می دادند، اما اخیرا ورود آ‌ن‌ها به این پیست را ممنوع کرده اند.

وی ادامه داد: ورزشکاران تمرینات خود را به ناچار به پارک‌ها و یا ورزشگاه‌های مجاور منتقل کرده‌اند که این موضوع مشکلاتی را برای ما به دنبال داشته است.

دبیر هیات دو و میدانی بندر ماهشهر افزود: با توجه به اینکه دسترسی به استادیوم شهدا راحت بوده و این استادیوم در مرکز شهر واقع شده است، ورزشکاران زیادی برای تمرین به پیست می آمدند؛ اما اکنون که تمرینات مرتب به نقاط دیگر انتقال داده می شود و شاهد کاهش حدود ۵۰ درصدی حضور در تمرینات دو و میدانی هستیم.

وی گفت: عدم وجود امکانات و زیرساخت های لازم همچون سرویس های بهداشتی و ضعف اداره ورزش و جوانان در مدیریت ورزشی، باعث به وجود آمدن این نوع مشکلات شده است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، چندی پیش نیز گزارشی از سرقت اموال خوابگاه‌های استادیوم شهدا در رسانه ها منتشر شد که رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکنون واکنشی به این موضوع نداشته است.

به نظر می‌رسد قادر شریفی به عنوان متولی ورزش و جوانان شهرستان به جای جدال برای جذب بودجه از اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت ورزش، فقط به بودجه‌ی شورای راهبردی شهرستان چشم دوخته و برنامه‌ای برای تغییر شرایط ورزش ندارد.

حال باید منتظر ماند و دید عاقبت دو و میدانی‌کاران و محل تمرین آنان چه خواهد شد و آیا تدبیری برای حل این مشکل اندیشیده می‌شود یا خیر؟

https://mahshahr.news/155372کپی شد!
485