سواستفاده از امضای الکترونیکی دو تن از اعضای شورای شهربندرماهشهر پای صورت جلسه انتخاب شهردار

عضو شورای شهر بندر ماهشهر با بیان اینکه جلسه رسمی صبح امروز این شورای بدون نتیجه به پایان رسیده بود، گفت: امضای ما بدون اطلاع خودمان پای صورتجلسه انتخاب شهردار درج شده است.

به گزارش ماهشهرنیوز به نقل از ایفادنیوز، کریم شکاری در واکنش به اخبار و حواشی ایجاد شده پیرامون جلسه صبح روز شنبه شورای شهر اظهار کرد: در جلسه‌ای که صبح امروز برگزار شد، مجددا چهار گزینه‌ای که تمام اعضا بر روی آن به جمع‌بندی رسیده بودند بررسی شدند ولی نتیجه‌ای حاصل نشد و همچنان خلل عدم حضور عضو هفتم در شورای شهر احساس شد.

وی افزود: با پایان جلسه رسمی بنده و آقای بهبهانی اسلامی از جلسه خارج شدیم ولی چهار عضو دیگر به صورت غیررسمی جلسه را ادامه دادند و بر روی گزینه‌ نهایی که خارج از کاندیداهای بررسی شده بوده به توافق رسیدند.

شکاری با تاکید بر غیررسمی بودن جلسه تشکیل شده برای انتخاب شهردار، از سواستفاده از امضا خودشان خبر داد و گفت: با وجود اینکه من به همراه یکی دیگر از اعضای شورا در جلسه رای‌گیری برای گزینه انتخاب شده حضور نداشته‌ایم ولی در کمال تعجب متوجه شدیم که امضای حضور ما به صورت سیستمی پای صورتجلسه نهایی درج شده و به عنوان رای سفید برای فرمانداری بندر ماهشهر ارسال شده است.

عضو شورای شهر بندر ماهشهر در پایان بر وفاداری به وعده داده شده به شهروندان مبنی بر شفافیت آرا و در میان گذاشتن مطالب و اتفاقات با آن‌ها تاکید کرد و خواستار رعایت قانون و احترام به افکار عمومی در تمام شئونات شد.

https://mahshahr.news/155615کپی شد!
729
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *