بخشدار بندر ماهشهر:

جاده روستایی بنیوار – هدامه از شهریورماه بهسازی و زیر بار ترافیک رفته است/ برخی افراد فقط به دنبال تخریب دیگران و کسب شهرت برای خود هستند

بخشدار مرکزی بندر ماهشهر گفت: جاده روستایی بنیوار به هدامه از شهریورماه امسال ترمیم و زیر بار ترافیک رفته است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، ایاد مطوری اظهار داشت: با پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری شهرستان، عملیات بهسازی و ترمیم جاده بنیوار به هدامه شهریورماه امسال آغاز شد.

وی افزود: این پروژه ظرف مدت یک هفته تکمیل و این جاده روستایی در همان شهریورماه زیر بار ترافیک رفت و رضایت‌مندی روستاییان آن منطقه را به همراه داشت.

بخشدار مرکزی بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: با این حال برخی افراد مغرض و منفعت‌طلب به قصد تخریب مسئولان و کسب شهرت برای خود، اقدام به انتشار مطالب کذب و خلاف واقع در فضای مجازی کرده‌اند.

مطوری ادامه داد: این دسته افراد هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و هویت و ماهیت واقعی آنها کاملاً برای مردم شهرستان بندر ماهشهر شناخته شده است.

وی متذکر شد: برای افتتاح پروژه بهسازی جاده روستایی بنیوار به هدامه هیچ مراسم و آیینی برگزار نشد چرا که معتقدیم این کار اقدام و خدمت بسیار کوچکی برای روستاییان و عشایر غیور این منطقه بود.

بخشدار مرکزی بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده حوزه انتخابیه و همچنین سرپرست فرمانداری شهرستان، برای به سرانجام رسیدن این پروژه صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

https://mahshahr.news/155731کپی شد!
187