درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی بوعلی سینا در ۶ ماهه نخست سال جاری

مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا میزان درآمد این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری را ۱۰ هزار میلیارد تومان و سود هر سهم را بیش از ۲.۵ برابر در ازای هر سهم در ۶ ماه منتهی به سال ۹۹ دانست.

محمد رحیمی‌پور در مورد آخرین وضعیت سود و زیان و تولید درآمدهای شرکت پتروشیمی بوعلی سینا گفت: درآمدهای عملیاتی شرکت در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان و سه برابر مدت مشابه سال قبل بوده و سود ناخالص شرکت نیز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و تقریبا چهار برابر مدت مشابه سال قبل بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سود قبل از مالیات شرکت پتروشیمی بوعلی سینا بیش از دو برابر مدت مشابه سال قبل و سود خالص شرکت نیز حدود دو هزار میلیارد تومان در ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بوده که برابر سود خالص کل سال ۹۹ و تقریباً سه برابر سود خالص ۶ ماهه نخست سال ۹۹ است.‌

رحیمی‌پور افزود: سود هر سهم شرکت در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵ هزار و ۴۸۵ ریال محاسبه شده که بیش از دو و نیم برابر سود هر سهم در شش ماه منتهی به سال ۹۹ است.

مدیرمالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در ادامه اظهار داشت: تولید محصولات شرکت در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۰ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به یک میلیون تن رسیده که ۱۱۷ درصد برنامه تولید را محقق کرده است.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به افزایش نرخ محصولات، در نیمه دوم سال جاری نیز سود قابل توجهی به سهامداران خواهد رسید.

https://mahshahr.news/155736کپی شد!
383