آمادگی کامل بندر ماهشهر برای مقابله با پیک ششم کرونا/ سینماهای بندر ماهشهر با ظرفیت محدود بازگشایی می‌شود

رییس ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر از آمادگی کامل حوزه‌ درمان این شهرستان برای مقابله با پیک ششم کرونا خبر داد.

فریدون بندری روز یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر بیان داشت: در پیک پنجم با مشکل کمبود دستگاه سی.تی.اسکن در شهرستان مواجه بودیم چرا که در بندر ماهشهر  تنها یکدستگاه سی.تی.اسکن فعال وجود داشت.

وی ادامه داد: با اقداماتی که انجام شد، در روزهای اخیر سی.تی.اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی به بهره‌برداری رسید تا در صورت بروز پیک ششم، مشکلی در خصوص سی.تی.اسکن در شهرستان وجود نداشته باشد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر اضافه کرد: سی.تی.اسکن بیمارستان صنایع پتروشیمی نیز ظرف ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و در حوزه‌ درمان آمادگی کامل برای مواجه با پیک ششم کرونا وجود دارد.

بندری با اشاره به کمبود اکسیژن در بیمارستان‌های بندر ماهشهر در پیک پنجم خاطرنشان کرد: بیمارستان صنایع پتروشیمی برای حل این مشکل، اقدام به نصب مخزن اکسیژن کرده است و در این حوزه نیز در صورت مواجه با پیک ششم مشکلی نخواهیم داشت.

رییس ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر با اشاره به کاهش درصد استفاده مردم از ماسک در شهرستان، به شهروندان توصیه کرد همچنان از ماسک استفاده کنند و از عادی‌انگاری بپرهیزند.

این مقام مسوول در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز اظهار داشت: متاسفانه روند رو به رشد واکسیناسیون دانش‌آموزان در شهرستان متوقف شده که از والدین درخواست داریم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا در بازگشایی مدارس با مشکلی مواجه نشویم.

بندری در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و جمعه‌بازار در بندر ماهشهر بیان داشت: مجوز برگزاری هرگونه نمایشگاه فصلی از سوی فرمانداری و ستاد مقابله با کرونا بندر ماهشهر صادر می‌شود و برپایی نمایشگاه و جمعه بازار بدون مجوز این ستاد ممنوع است.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در خصوص بازگشایی سینماها نیز گفت: سینماهای بندر ماهشهر با ظرفیت محدود و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

https://mahshahr.news/155764کپی شد!
493