امام جمعه شهر چمران:

مسئولان نگاه ویژه‌ای به شهر چمران، شهرک بعثت و روستاهای جراحی داشته باشند/ دوره‌های گذشته وعده‌های زیادی داده شد اما انتظارات مردم برای رفع مشکلات محقق نشد

امام جمعه شهر چمران گفت: انتظار مردم شهر چمران، شهرک بعثت و روستاهای جراحی از مسئولان این است که نگاه ویژه‌ای به منطقه داشته باشند و برای حل مشکلات اقدام کنند.  

حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب (س) اسوه صبر و ایستادگی و مقاومت و ولایت‌پذیری و تسلیم امام زمان خویش بود.

وی افزود: این بانوی بزرگوار نگذاشت حقایق کربلا پنهان بماند و یا دچار تحریف شود و با خطبه‌های بصیرت‌افزای خود حقیقت کربلا را به جهانیان نشان داد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: پرستاران تلاشگر، مخلص و جهادی باید این بانو را الگوی خود قرار دهند. جا دارد از تلاش‌های جهادی و مخلصانه این عزیزان و همه مدافعان سلامت که جان برکف خدمت کردند و جلوه‌هایی زیبا از ایثار، فداکاری و نوع‌دوستی را ترسیم کردند تشکر و قدردانی کنیم. بدون شک این تلاش‌ها در تاریخ برای‌ همیشه ماندگار خواهد شد.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها به مشکلات موجود در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار مردم شهر چمران، شهرک بعثت و روستاهای جراحی از مسئولان این است که نگاه ویژه‌ای به منطقه داشته باشند و برای حل مشکلات اقدام کنند.

وی در پایان متذکر شد: در دوره‌های گذشته وعده‌های زیادی شنیدیم اما انتظارات مردم برای رفع مشکلات محقق نشد و حالا منتظر تحقق وعده‌های مسئولان در راستای رفع مشکلات این منطقه هستیم و ان‌شاءالله مردم طعم لذت خدمت را بچشند و شاهد شکوفایی شهر چمران و منطقه باشیم.

https://mahshahr.news/156043کپی شد!
289