امام جمعه بندر ماهشهر: همدلی و همزبانی مردم و مسئولان از دستاوردهای انقلاب است/ یکی از برکات انقلاب، قدرتمند شدن ملت‌های مستضعف است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران مستضفان دنیا را به قدرت رساند و یکی از برکات انقلاب، قدرتمند شدن ملت‌های مستضعف است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندر ماهشهر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: خداوند اراده کرده است که مستضعفان را به آقایی و رهبری دنیا برساند که این موضوع با ظهور حضرت مهدی(عج) اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) است، ادامه داد: یکی از برکات انقلاب، قدرتمند شدن ملت‌های مستضعف است و امروز شیعیان یمن قدرت خود را به رخ عربستان و امارات کشیده‌اند.

امام جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: ۱۰ سال پیش، مقامات آمریکا گفته بودند که چنان تحریم‌های فلج کننده به ایران تحمیل کنیم که در عرض ۶ ماه، جمهوری اسلامی ایران به فروپاشی برسد.

وی افزود: اکنون و پس از گذشت ۱۰ سال از اجرای تحریم‌های فلج کننده، آمریکایی‌ها اقرار کردند که در سیاست فشار حداکثری شکست خورده‌اند.

محمدی‌پور تاکید کرد: آمریکا خود اعلام کرده که تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را لغو می‌کند که این موضوع نمایانگر اقرار آن‌ها به بی‌اثر بودن تحریم‌ها بر ملت ایران است.

امام جمعه بندر ماهشهر در پایان از حضور پرشور و شکوهمند مردم بندر ماهشهر در جشن انقلاب قدردانی کرد و گفت: همدلی و همزبانی مردم و مسئولان از دستاوردهای انقلاب است که مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تاکید دارند.

https://mahshahr.news/156511کپی شد!
638