ساختمان کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بندر ماهشهر به بهره‌‌برداری رسید

ساختمان کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بندر ماهشهر صبح سه‌شنبه با حضور امام جمعه بندر ماهشهر، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بندر ماهشهر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مسئول دفتر نماینده مجلس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، سرهنگ عبدالله خیران‌پور در آیین بهره‌برداری از ساختمان بسیج جامعه پزشکی بندر ماهشهر بیان داشت: این ساختمان با پشتیبانی صنایع پتروشیمی و نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، مرمت، بازسازی و تجهیز شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم این مرکز مثل گذشته در ارائه خدمات به مناطق آسیب‌پذیر و محروم پیشرو باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بندر ماهشهر اضافه کرد: بسیج جامعه پزشکی در سال جاری برنامه‌های زیادی را مثل طرح موفق شهید قاسم سلیمانی که در بحث مقابله با بیماری کرونا بوده اجرا کرده است.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی و در بحث رهگیری، پیشگیری و واکسیناسیون اقدامات خوبی توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شده که ثمرات آن را مردم شهرستان مشاهده کرده‌اند و اجرای این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ خیران‌پور در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از مردم از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند که بسیج جامعه پزشکی بندر ماهشهر با آسیب شناسی و برآورد وضعیتی که از نقاط محروم خواهد داشت، طرحی را تدوین خواهد کرد که بتوانیم با برنامه‌ریزی و اثرگذاری بیشتر، خدمت بهتری را به مناطق هدف داشته باشیم.

https://mahshahr.news/156725کپی شد!
319