سرپرست فرمانداری بندرماهشهر:

متکدیان و معتادان متجاهر به مراکز نگهداری و بازپروری منتقل می‌شوند/ شهروندان به جای متکدیان متجاهر به نیازمندان واقعی کمک کنند

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: معتادان و متکدیان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری و به مراکز نگهداری و بازپروری منتقل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز، فریدون بندری در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: متأسفانه مدتی است که در سطح شهرستان شاهد حضور متکدیان متجاهر تشکیلاتی هستیم که این موضوع از دو جهت آسیب‌های جدی به منطقه وارد کرده است.

وی افزود: این آسیب‌ها یکی از منظر شهری است که نمای زشت و نازیبایی ایجاد کرده و به لحاظ فرهنگی نیز موجب بروز مشکلات و معضلات فراوان و متعددی شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم به متکدیان و معتادان متجاهر سطح شهر کمک نقدی و غیرنقدی نکنند، چرا که این موضوع موجب سوءاستفاده توسط این افراد شده و بار فرهنگی منفی به شهر وارد کرده است.

بندری در پایان بیان کرد: امیدواریم با ساماندهی و افزایش مراکز بازپروری در سطح شهرستان و همچنین ایجاد مرکز نگهداری متکدیان توسط شهرداری‌ها و با نظارت اداره بهزیستی، شاهد کاهش آمار متکدیان و معتادان به ویژه از نوع متجاهر و تشکیلاتی در شهرستان بندر ماهشهر باشیم.

https://mahshahr.news/156733کپی شد!
512