جذب دانشجو در ۶ رشته مشارکتی جدید از نیمسال مهر ۱۴۰۱ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر

مدیر حوزه ریاست و رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر از جذب دانشجو در ۶ رشته مشارکتی جدید از نیمسال مهر ۱۴۰۱ در این واحد دانشگاهی خبر داد.

کامران رئیس قنواتی در گفت و گو با خبرنگار ماهشهرنیوز، اظهار کرد: از نیمسال پیش رو در ۶ رشته مشارکتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر جذب دانشجو خواهیم داشت.

وی افزود: این رشته ها شامل کاردانی ایمنی و حفاظت فنی HSE( مشارکت با واحد آبادان )، کارشناسی پیوسته معماری داخلی (مشارکت با واحد اهواز )، کارشناسی پیوسته علوم ‌و‌ مهندسی محیط زیست( مشارکت با واحد اهواز )، کارشناسی پیوسته عمران – عمران( مشارکت با واحد اهواز )، کاردانی دامپزشکی( مشارکت با واحد بهبهان ) و کارشناسی ناپیوسته تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی( مشارکت با واحد سوسنگرد ) می باشند.

رئیس قنواتی در ادامه، بیان کرد: متقاضیان تحصیل در رشته های یادشده ‌می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و‌ پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.iau.ac.ir پس از انتخاب هر یک از رشته های فوق، جهت تشکیل پرونده و‌ تحویل مدارک تمام دوره تخصیل خود را در این واحد دانشگاهی سپری نمایند.

مدیر حوزه ریاست و رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در پایان گفت: رشته های جدید عمدتا با توجه به نیاز منطقه و وجود متقاضی و نیز وجود مقطع قبل و بعد آن در این واحد دانشگاهی انتخاب شده اند و با احتساب ۴ رشته قبلی مشارکتی تعداد رشته های مشارکتی این واحد دانشگاهی به ۱۰ رشته افزایش پیدا کرده است.

https://mahshahr.news/157564کپی شد!
979