دست مخابرات بندر ماهشهر در جیب مردم/ صدور قبض برای خدمات ارائه‌ نشده/ امیدی به وصل خط تلفن ثابت نیست

شهروندان بندر ماهشهری از قطعی مکرر تلفن و خدمات‌رسانی ضعیف اداره مخابرات گلایه‌ دارند و خواستار رفع این مشکل هستند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، طی ماه‌های اخیر حجم شکایت شهروندان از خدمات‌رسانی اداره مخابرات بندرماهشهر افزایش یافته و بسیاری از شهروندان و مشترکان تلفن ثابت از قطعی تلفن به شدت گلایه‌مند هستند.

 

یکی از شهروندان در گفت‌و‌گو با ماهشهرنیوز اظهار داشت: در حالی که خط تلفن ثابت منزل ما بیش از یکسال قطع است و بارها این مشکل به مخابرات اطلاع‌رسانی شده، هیچ اقدامی برای رفع قطعی تلفن صورت نگرفته است.

 

این شهروند ادامه داد: علاوه بر این، مخابرات ماهیانه برای تلفنی که قطع است، قبض تلفن صادر کرده و از ما در این شرایط اقتصادی سخت هزینه بابت خدماتی که ارائه نمی‌دهد، دریافت می‌کند.

 

وی افزود: بابت ضرری که خانواده‌ها و کسب‌وکارها متحمل شده‌اند چه کسی پاسخگو است؟ نمیدانیم به چه کسی شکایت کنیم تا مشکلمان را حل کنند. انتظار داریم مسئولین در این رابطه چاره‌اندیشی کنند.

 

گویا داشتن خط تلفن ثابت در بندر ماهشهر خدماتی لوکس و بسیار پرهزینه محسوب می‌شود که اداره مخابرات این شهر از تامین آن برای شهروندان عاجز مانده است.

 

رییس مخابرات بندر ماهشهر اما همواره مشکلات این اداره را سرقت سیم‌ها و باکس‌های مخابراتی عنوان می‌کند اما به مردم نمی‌گوید به چه دلیل بابت تلفن‌هایی که قطع هستند، مخابرات پول دریافت می‌کند.

 

به نظر می‌رسد دلیل این حجم از مشکلات و گلایه‌مندی شدید شهروندان، بحران مدیریتی در این اداره است و خیلی شفاف می‌توان گفت با این سبک مدیریت، امیدی به وصل تلفن‌های مردم وجود ندارد.

https://mahshahr.news/158102کپی شد!
554