دشت سه امتیاز توسط خلیج فارس بندرماهشهر با تعویض طلایی و گلزنی مهره کلیدی

تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر با دشت خطای پنالتی توسط بازیکن تعویضی داریوش هرمزی و تبدیل آن به گل توسط مهره کلیدی این تیم برابر شهرداری همدان به پیروزی رسید.

در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ آزادگان، خلیج فارس بندرماهشهر میزبان شهرداری همدان بود. خلیج فارس که در این فصل با خرید امتیاز شاهین بندرعامری در لیگ یک حضور یافته، وضعیت خوبی در جدول ندارد و قعرنشین است.

این مسابقه برای بازیکنان خلیج فارس اهمیت بسیاری داشت، اما از طرفی شهرداری همدان که با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم قرار داشت در اندیشه بهبود وضعیت خود در جدول بود و نمی‌خواست دست خالی بندرماهشهر را ترک کند.

شهرداری چی ها در دو نیمه این مسابقه توسط مهدی خلج و وحید سبزی تیرک دروازه خلیج فارس را به لرزه در آورند.

در ادامه درگیری بازیکنان دو تیم داور مسابقه را مجاب کرد تا امین کعبی مدافع خلیج فارس و وحید سبزی بازیکن شهرداری همدان را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کند.

در دقیقه ۷۳ این بازی خلیج فارس توانست توسط مصطفی بهزادپور که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود صاحب یک ضربه پنالتی شود و رحیم زهیوی، مهاجم شناخته شده و باتجربه این تیم آن را در دقیقه ۷۵ تبدیل به گل کند و شادی را به اردوی تیمش به ارمغان بیاورد.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها گذر نکرد تا خلیج‌فارس به یک برد ارزشمند با گل زهیوی دست پیدا کند.

خلیج فارس با این برد ارزشمند ۱۶ امتیازی شد و علی‌رغم قعرنشین ماندن با چوکا هم‌امتیاز شد. شهرداری همدان نیز با همان ۲۴ امتیاز فعلا یازدهم است.

https://mahshahr.news/158156کپی شد!
351