نجات کودک ۳ ساله حین گردش دریایی در بندر امام خمینی(ره)

یک کودک ۳ ساله توباتلاش نیرو‌های جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان حین گردش دریایی در پارک ساحلی شهر بندر امام خمینی نجات یافت.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به دلیل بی‌احتیاطی والدین کودک ۳ ساله در محل پارک ساحلی شهر بندر امام خمینی داخل آب افتاد.

آقای سبزیوند افزود: در لحظه‌های ابتدایی این حادثه با واکنش به موقع عوامل تیم امداد و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، این کودک نجات یافت.

 

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی در مجموعه‌های بندری استان شرایط ایمنی برای حضور مسافران فراهم شده است، ادامه داد: همواره از مسافران و به خصوص والدین درخواست می‌شود که به توصیه‌های ایمنی توجه داشته باشند.

 

سخنگوی کمیته گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه به منظور ارتقاء ایمنی گردشگری دریایی در تعطیلات نوروزی، این اداره کل اقدام به استقرار پایگاه‌های امداد و نجات، شناور و همیار ناجی در گردشگاه‌های دریایی استان کرده است، اضافه کرد: شماره ۱۵۵۰ (اضطرار دریایی) آماده دریافت پیام‌های گردشگران در همه اماکن و گردشگاه دریایی در مواقع اضطراری جهت ارسال سریع شناور‌های ناجی به منطقه است.

 

اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به منظور حفاظت از جان گردشگران دریایی بیش از یکهزار و ۲۰۰ عدد جلیقه نجات در گردشگاه‌های دریایی توزیع کرده است.

https://mahshahr.news/158221کپی شد!
420