تکرار ماجرای «کارون اروند خرمشهر» در بندرماهشهر!؟/ بودجه‌ی بیت‌المال به جیب شخصی می‌رود؟/ لزوم ورود سازمانهای بازرسی و مدعی العموم به فروش باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر

قصه‌ی تیم «خلیج‌فارس بندرماهشهر» هر شنونده ای را به یاد تیم «کارون‌ اروند خرمشهر» می‌اندازد؛ قصه‌ای تلخ که منجر به بالاکشیدن بیت‌المال و فرار مالک تیم به خارج از کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهر نیوز؛ مدیرعامل تیم «خلیج فارس بندرماهشهر» اعلام کرده است دیگر قصد تیم داری در لیگ آزادگان کشور را ندارد و به زودی این تیم لیگ یکی را واگذار خواهند کرد.

 

البته آنها که میلیاردها تومان امتیاز و خدمات از صنایع پتروشیمی و شورای راهبردی که حق مردم بندرماهشهر و بندرامام، چمران، شهرک‌های محروم طالقانی، مدنی و جراحی است، گرفته اند اینک مدعی شده‌اند در لیگ یک بدون حامی و از جیب شخصی تیمداری کرده اند که این گفته‌ی خلاف واقع آنها می‌تواند هر شخصی را یاد ماجرای تیم «کارون اروند خرمشهر» بیندازد.

 

در ماجرای تیم «کارون اروند خرمشهر» یک باشگاه شخصی پس از دریافت میلیاردها بودجه تیم را شبانه فروخت و از کشور خارج شد، ماجرایی که پس از آن منجر به بازداشت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و کشیده شدن پای مدیران دولتی به دادگاه شد.

 

با فروش تیم «خلیج فارس بندرماهشهر» مشخص نیست تکلیف میلیاردها بودجه ای که از بیت‌المال و حق سهامداران صنایع پتروشیمی خرج این تیم خصوصی شد چه می‌شود؟ آیا مدیران این باشگاه پس از فروش امتیاز باشگاه حق بیت‌المال را پس خواهند داد و یا بیت‌المال و حق سهامداران را به مانند یک سرمایه گذاری با ارزش افزوده بالا به نفع خود ضبط خواهند کرد.

 

لازم است مدعی العموم، مقامات قضایی، بازرسی و دولتی به این ماجرا ورود کنند و پس از توقیف باشگاه تا بررسی حساب‌ها، خدمات غیرنقدی دریافت شده و دیگر دریافتی های نقدی و غیرنقدی از بیت‌المال و حقوق سهامداران صنایع اقدامات لازم جهت بازپس گیری را انجام دهند تا از تکرار ماجرای‌های تلخ حیف‌میل بیت المال جلوگیری شود.

https://mahshahr.news/158421کپی شد!
386