آزادی یک زندانی غیرعمد به همت بسیج کارمندی شهرستان بندر ماهشهر

به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید باهنر بندر ماهشهر (پایگاه‌های مقاومت بسیج کارمندی شهید قندی اداره مالیات و دارایی و خاتم‌الانبیا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر) یک زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۲۳۰ میلیون ریال در شهرستان بندر ماهشهر در قالب پویش کمک‌های مومنانه آزاد شد.

سرهنگ قمرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر در حاشیه آزادی زندانی در این شهرستان، از پرداخت بدهی یک آقا با جرم غیرعمد توسط حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید باهنر بندر ماهشهر و با همت و همدلی خیرین شهرستان خبر داد.

سرهنگ قمرزاده گفت: همزمان با هفته دولت، هفته بسیج کارمندی و حلول ماه ربیع‌الاول بر آن شدیم تا با اقدامی خدا پسندانه، آغوش گرم پدری را برای فرزندش بگشائیم و کانون خانواده‌ای را دوباره گرم کنیم.

وی اظهار کرد: حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید باهنر بندر ماهشهر با اعلام فراخوان جهت کمک به نجات زندانیان، مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال توسط مردم و خیرین جمع‌آوری و بدهی این زندانی غیرعمد را پرداخت و پرونده قضایی وی را مختومه و یک نفر را به آغوش گرم خانواده بازگرداندیم.

سرهنگ قمرزاده از پیگیری‌های فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید باهنر بندر ماهشهر، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید قندی اداره مالیات ودارایی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین خیرین شهرستانی که در این امر خدا پسندانه شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

https://mahshahr.news/159724کپی شد!
86