آغاز فاز عملیاتی توسعه و بازسازی بخش اتاق عمل بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر

دکتر مسلم خواجوی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری شهرستان بندر ماهشهر از بازسازی و بهسازی اتاق عمل بیمارستان معرفی خبرداد.

دکتر خواجوی با اشاره به اینکه بیمارستان معرفی شهرستان بندر ماهشهر، بیمارستان سانترال جنوب شرق بوده و علاوه بر ارائه خدمات درمانی به شهروندان شهرستان، پذیرایی بیماران شهرستان های هموجوار نیز می باشد اظهار داشت: بازسازی بخش اتاق عمل این بیمارستان آغاز شده است ولی پیش از آغاز عملیات عمرانی، به منظور عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات درمانی و پزشکی به بیماران، در محل بیمارستان فضای مناسبی برای انتقال موقت اتاق عمل فعلی جانمایی شده است و روند انجام عمل های جراحی کما فی السابق در حال انجام است.

 

دکتر خواجوی با بیان اینکه فرایند بازسازی اتاق عمل در فاز اول صورت می گیرد افزود: پروژه توسعه و بازسازی بخش اتاق عمل شامل پنج اتاق منطبق بر استانداردهای توسعه و بهسازی فضای فیزیکی جدید خواهد بود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری شهرستان بندر ماهشهر افزود: قدمت بالای اتاق های عمل این بیمارستان، افزایش تعداد متخصصین جراحی و تعداد اعمال جراحی و هم چنین ارتقای کیفیت خدمات و استانداردهای اتاق عمل، باعث شد تا بازسازی این واحدها با هدف ارتقاء استانداردهای کیفی و افزایش رضایت و امید در بیماران و خانواده های آنها آغاز شود.

 

https://mahshahr.news/159728کپی شد!
91