یادواره شهید زارع پور در شهرستان بندرماهشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر گفت: انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

سرهنگ پاسدار امیر قمر زاده در یادواره شهید زارع پوراداره برق بندرماهشهر اولین شهید صنعت برق شهرستان که در نمازخانه اداره برق برگزار شد، با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان افزود: یادوره های شهدا مجلس عزا نیستند و شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، بلکه این ما هستیم که همواره نیازمند این عزیزان هستیم.

 

وی انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا است.

 

سرهنگ قمرزاده ادامه داد: جوانان شجاع و غیرتمند استان خوزستان شهرستان بندر ماهشهر در دوران دفاع مقدس با لبیک گویی به فرمان مقتدا و رهبرشان مرد و مردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و جان خودشان را برای حفظ دین، اسلام، کشور و ناموس تقدیم کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر ادامه گفت: به اعتراف دوستان و دشمنان امروز ایران اسلامی با داشتن بیشترین دشمن، در امنیت کامل است و این امر مدیون و مرهون خون شهدای والامقام است.

 

وی افزود: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

 

وی با بیان اینکه همه باید از آرمان های شهدا دفاع کنند، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت ها به اهداف پلید خود دست یابند.

 

او با اشاره به اینکه دنیا به رهبر معظم انقلاب غبطه می خورد، بیان کرد: چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای، یک شخصیت برجسته جهانی و نایب برحق امام زمان(عج) است و با تدابیر هوشمندانه خود توانسته است تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کند بعد از سخنرانی جناب سرهنگ قمر زاده، امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر حاج آقا سلامت نژاد از زحمات فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی زارع پوراداره برق بندرماهشهر، ریاست اداره برق شهرستان بابت برگزاری یادواره شهید زارع پور تقدیر تشکر کردند.

https://mahshahr.news/159803کپی شد!
47