مدیر حوزه ریاست و رئیس روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر: ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی نیم‌سال مهر دانشگاه آزاد اسلامی به روزهای پایانی نزدیک شد/ متقاضیان برای تکمیل ثبت‌نام خود ‌تعجیل کنند

مدیر حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر گفت: متقاضیانی که ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده بودند اما تاکنون این ثبت‌نام را تکمیل نکرده‌اند در اسرع وقت برای تحویل پرونده خود اقدام‌ کنند.

کامران رئیس‌قنواتی با اشاره به اینکه کلاس‌های مقاطع دکتری و ارشد ورودی‌های جدید از هفته‌های قبل آغاز شده، اظهار کرد: کسانی که پرونده را تحویل داده اما تاکنون شهریه خود را پرداخت نکرده‌اند باید هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت شهریه اقدام‌ کنند تا امکان انتخاب واحد آنها انجام و در کلاس‌های خود حاضر شوند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: متقاضیانی نیز که تاکنون هیچگونه ثبت‌نامی انجام‌ نداده‌اند تا روز دوشنبه می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 

رئیس‌قنواتی در پایان افزود: بدیهی است بعد از این تاریخ با توجه به بسته شدن سامانه امکان ثبت‌نام تا نیم‌سال بهمن وجود نخواهد داشت.

https://mahshahr.news/159917کپی شد!
61