برگزاری اولین کارگاه آموزشی و هم اندیشی مشترک خدمات شهر و فضای سبز شهرداری بندر ماهشهر

اولین کارگاه آموزشی و هم اندیشی مشترک واحدهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری بندر ماهشهر با هدف کسب دانش و مهارت اندوزی و نیز آگاهیهای فردی در رابطه باارتقاء کیفیت کاری این واحدها با حضور دکتر عبادی معاون فرماندار شهرستان ، حجت الاسلام و السلمین غبیشاوی امام جمعه محترم ، اعضاء محترم شورای اسلامی شهر ، معاونان و مدیران ، مسولان واحدهای شهرداری ، کارکنان واحدهای خدمات شهری و فضای سبز، در محل سینما دریا ماهشهر برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی که ابتدا با تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد، مهندس داریوش گنجی پور، معاون خدمات شهری شهرداری طی سخنانی گفت: شما کارکنان واحدهای خدمات شهری و فضای سبز بازوان پرتوان شهرداری هستید و با توجه به ضایعات شهری در منطقه از شماها این انتظار می رود ، که خود در ارتباط با جمع آوری نخاله های ساختمانی و نیز جمع آوری زباله ، فرهنگ سازی کرده و اگر خلافی از سوی شهروندان گرامی در این خصوص انجام گیرد ، اطلاعات شماها منجر به بهبود در کار شهرداری شود.
وی در پایان خواهان معرفی نماینده ای در جهت پیگیری مشکلات و مسایل خود به شهرداری شد. گنجی پور همچنین با توجه هزینه ۴ میلیاردی خدمات شهر و فضای سبز ، در شهر و شهرکهای تابعه ، خواهان ، تلاش مضاعف این کارکنان در محیط شهری شد تا رضایت مندی شهروندان گرامی فراهم آید.
در ادامه این کارگاه آموزشی همچنین ، غبیشاوی امام جمعه شهر، طی سخنانی بیان داشت :این قشر زحمتکس با توجه به خدماتی که در شهر انجام می دهند، کمتر کسی این نیروی کار پر تلاش را مورد توجه قرار می دهد، هر چند که این کارکنان با توجه به اینکه با مردم در ارتباط بوده ، از اقدامی خوب و حسنه ای برخوردار هستند و مردم عزیز باید قدرشناس این قشر زحمتکش باشند.
وی خاطر نشان کرد ، این کارگران باید با صعه صدر رفتار نمایند و جهت پیگیری مشکلات ، نماینده ای را به شهرداری معرفی نموده تا مشکلات آنان مورد رسیدگی قرار گیرد و از اعتصاب بپرهیزند. در ادامه جلسه نیز مهندس مهدی همتی رییس واحد فضای سبز شهرداری نیز طی اظهاراتی عنوان کرد، با توجه به پتاسیلهای موجود در شما کارگران عزیز فضای سبز ، امید می رود که ، با تلاش مضاعف در امر بهبود فضای سبز اقدام شود.
وی افزود : در رابطه با بهبود و کیفیت فضای سبز در پارکها و رضایت مندی مسافران و شهروندان گرامی ، در سال ۹۶ نیز خواهان تلاش مضاعف بیشتر در سال آینده از سوی این کارکنان در شهر شد.
وی خاطر نشان کرد، کارکنان واحد فضای سبز باید اطلاعات علمی و فنی را در خصوص فضاهای سبز شهری داشته و این اطلاعات علمی را به شهروندان گرامی انتقال بدهند و شهرداری را در امر بهبود فضاهای سبز شهری یاری نمایند تا شاهد شهری زیبا و ایده آل باشیم.
در این جلسه ناصر فیصلی زاده عضو و رییس کمیسیون خدمات شهری همچنین با عنوان مطالبی گفت: شما کارگران عزیز همانند کارگری می باشد که پیامبر گرامی (ص) بر دستان او بوسه زد و شما ها بسیار ارزشمند و پرتلاش در جهت پاکیزیگی و طراوت در شهر می باشید.
وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات مستمر در مناطق ۴ گانه شهر ، ما قادریم بهتر مشکلات این مناطق را مرتفع نماییم. رییس کمیسون خدمات شهر شورای اسلامی شهر ، یادآور شد ، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ، ادامه نقطه نظرات شما غزیزان است تا بهتر بتوانیم مشکلات شما را مورد رسیدگی و پیگیری کنیم و از سوی دیگر با یادگیری روشهای علمی و فنی قادر باشید به نیروی کار با تجربه و ثمربخش شوید و از این آگاهیها شهروندان گرامی را در بهبود محل زندگی و کسب و کارشان ثمر بخش باشید تا شاهد شهری زیبا و توسعه یافته باشیم و در این گونه جلسات کارگران ، با بیان مشکلات کاری و ارائه نقطه نظرات خودشان ، ما را در شورای اسلامی و شهرداری یاری نمایند.
در پایان این کارگاه آموزشی نیز حسین صفری سرپرست شهرداری ، همچنین ، طی اظهاراتی بیان داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ، کسب دانش و مهارت اندوزی و آگاهی های فردی در رابطه بار امور محوله شما کارگران عزیز است.
وی افزود : ما به عنوان یک عضو از مجموعه شهرداری در کنار شما هستیم و از تجربیات شما ما در محیط کار رو بهبود آن و استفاده بهینه جهت آموزش شهروندان استفاده خواهیم نمود.
مهندس صفری خاطرنشان کرد: اینگونه جلسات جهت پیگیری مشکلات و ارائه نقطه نظرات علمی و مهارت اندوزی بیشتر برگزاری می شود و این نوید را می دهیم که جلسات بعدی برگزاری جشن با حضور خانواده های شما عزیزان باشد ایشان یادآور شدند، هر کدام از شما چنانچه شهروندی را در بهبود و کیفیت و پاکیزگی و روشهای علمی در کاشت نهال و هرس درختان آموزش بدهد، در واقع شهرداری و شورای اسلامی را یاری داده و ما شاهد شهری آباد و زیبا خواهیم بود.
وی در پایان تصریح نمود، ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر، تلاش خواهیم کرد که ، مشکلات شما را مورد رسیدگی قرار دهیم.
تا رضایت مندی شما عزیزان فراهم شود گفتنی است در پایان این کارگاه اموزشی ، به ۲۳ نفر از کارکنان واحدهای فضای سبز و خدمات شهری مناطق های چهارگانه شهر ، با اهداء لوح سپاس تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

https://mahshahr.news/114744کپی شد!
3150
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • باغبان باسلام کارگران فضای سبزشهرداری ماهشهرتشویق وتقدیرنمیخواهندآنهافقط حقوق به موقع میخواهند.پیشنهادمیکنم به جای تقدیر وتشکر فکر حقوق آنهاباشید نه اینکه میخواهیدبا این برنامه هاتون جایگاه شغلی خود را مستحکم تر کنید آقای مسئول شعار باعملکرد زیباست من خودم یکی ازکارگران فضای سبزشهرداری ماهشهرهستم وکاملا آگاهم که چقدر حق وحقوق ما پایمال میشه ولی متاسفانه نمیشه حرف زد تاحرف بزنی میشه آدم بده