جزئیات خبر خوش برای کارکنان پیمانکاری پتروشیمی‌ها

خورنا|باقرگل فر:مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در بین کارکنان قراردادی، پیمانکاری و کارگری شرکت‌های پتروشیمی تابعه را اعلام کرد.
 

«ابوالفضل عزیزی» مدیر منابع انسانی گفت:از ابلاغ دستورالعمل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در بین کارکنان غیر رسمی شرکت‌های پتروشیمی تابعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با حمایت «عادل نژادسلیم» خبر داد و گفت: هم اکنون حدود ۲۳ هزار کارمند و کارگر در قالب ارکان ثالث، مدت موقت، مدت معین و … در سطح شرکت‌های پتروشیمی تابعه هلدینگ خلیج فارس مشغول به کار هستند.
مدیر منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه طرح طبقه‌بندی مشاغل به دنبال اجرای برنامه یکسان سازی حقوق و دستمزد کارکنان مدت موقت انجام می شود، تصریح کرد: برای اجرای این طرح بزرگ، تاکنون متن دستورالعمل به مدیران عامل تمامی شرکت های تابعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ابلاغ شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه همزمان با ابلاغ دستورالعمل مشاوران اجرای دستورالعمل ابلاغی را مطالعه و مورد تائید قرار داده اند، اظهار داشت: در شرایط فعلی انتخابات برای معرفی نمایندگان کارکنان و کارگران در سطح شرکت های پتروشیمی تابعه در حال انجام بوده که با انتخاب نماینده کارکنان، اجرای این طرح با حضور نمایندگان تمامی طرف های ذینفع در کمیته‌های طبقه بندی مشاغل هر شرکت پتروشیمی بررسی و در نهایت پس از تائید برای اجرا به ستاد هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ارسال خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه پیش بینی می شود با اجرای کامل طرح طبقه بندی مشاغل وضعیت پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان غیر رسمی عادلانه تر شود، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح طبقه بندی ماغل از بین رفتن هرگونه اعتراض و یا نارضایتی در بین کارکنان و کارگران شاغل در شرکت‌های پتروشیمی است.
https://mahshahr.news/115123کپی شد!
3209