پیام تقدیروتشکررییس واعضای شورای اسلامی شهروشهرداربندرماهشهر از حضور حماسی مردم انقلابی بندرماهشهردر راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن

پیام تقدیروتشکررییس واعضای شورای اسلامی شهروشهرداربندرماهشهر از حضور حماسی مردم انقلابی بندرماهشهردر راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور شورانگیزوحماسی شما مردم مومن و همیشه درصحنه بندرماهشهر , در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه امسال صحنه درخشان دیگری از افتخارات شما مردم بصیر و ولایتمداررا رقم زد . آفرین بر عزم راسخ و اراده بلند شما مردم عزیز که بی شک خلق این حماسه بزرگ، برگ زرین و سند پر افتخار دیگری است از حماسه شور انگیزتان ومشت محکمی بر چهره های برافروخته دشمنان اسلام ،تا غرور و سربلندی ایران و ایرانی را به ارمغان آورد .
انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در ۴۰ سالگی، به درختی تنومند بر پایه اسلام و مردم تبدیل شده و همواره مبانی اسلامی و حضور مردم بوده که این درخت تنومند را آبیاری کرده است. مردم پایه و اساس جمهوری اسلامی هستند و همین مردم بودند که در صحنه‌های مختلف مبارزاتی قبل انقلاب و دفاع مقدس پس از انقلاب با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده و به درختی تنومند تبدیل کردند.
در ۲۲ بهمن سی و نهمین جشن انقلاب نیز شاهد حضوری چشم‌گیر، پرشور و انقلابی از مردم ایران اسلامی، به خصوص مردم ولایی و بصیر بندرماهشهر، بودیم که نشان داد مردم همچنان به عنوان پایه‌گذار نظام اسلامی، برخلاف یاوه‌گویی‌های دشمن دون‌صفت، یار، حامی و پشتیبان انقلاب هستند. اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و امام راحل(ره)، از حضور دشمن‌شکن، انقلابی و با بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص مردم همیشه درصحنه وانقلابی بندرماهشهر تقدیر وتشکرنموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون نظام اسلامی و مردم ولایی و بصیر این خطه مقدس در سایه عنایات امام عصر(عج) و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را خواهانیم.
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ناصرفیصلی زاده رییس واعضای شورای اسلامی شهر مجاهد نظارات شهرداربندرماهشهر

https://mahshahr.news/117446کپی شد!
2892