برگزاری اولین دوره تمرینات عملی و ذهنی کنترل تنش های درونی ( کنترل اضطراب) در بندر ملهشهر + تصاویر

اولین دوره برگزاری تمرینات عملی و ذهنی کنترل تنش های درونی ( کنترل اضطراب) با برگزاری یوگا و مراقبه در پارک ارم با حضور مربی یوگا مریم اکبری و با هماهنگی اموزشکده فنی و حرفه ای سما ماهشهر برگزار شد.

فروغ توکل مشاور اموزشکده سما ماهشهر هدف در مورد برگزاری این دوره را تمرکز بر روی راههای عملی و ذهنی کاهش تنش های درونی اظهار کرد:راههای عملی و ذهنی کاهش تنش های درونی بخصوص اضطراب با انجام حرکات یوگا،مراقبه و،مدیتیشن و راههای عملی برای کنترل تنش و اضطراب های روزانه زندگی با راهکارهای کاربردی و ساده مانند: شیوه تنفس کردن،موسیقی گوش دادن،پیاده روی کردن.چای سبز نوشیدن ،مثبت فکر کردن ،مدیتیشن کردن،رایحه درمانی،کلیپ خنددار دیدن،نوشتن حسهای منفی روی کاغذ ، درددل کردن با افراد امین و قابل اعتماد صورت میگیرد.
توکل در خصوص یوگا و مراقبه افزود: یوگا هماهنگی ذهن ،جسم وروح است ومراقبه:باعث ارامش جسم وروح وتاثیر بسزایی بر روی مغز و ذهن دارد وباعث ارام سازی ذهن میشود و اثرات مراقبه باعث کاهش استرس،کاهش اضطراب ،افزایش تمرکز حواس،افزایش ماده ی خاکستری مغز ،تقویت حافظه می شود .
لازم به ذکر است در راستای برسی تاثیر ورزش یوگا و مدیتیشن بر میزان شادمانی و کاهش میزان اضطراب در ابتدا و انتهای برنامه تست های سنجش شادمانی از دانشجویان گرفته شد.
 

https://mahshahr.news/119882کپی شد!
3161