ویژه برنامه‌های روز جهانی بهداشت در پتروشیمی امیرکبیر تشریح شد

خورنا|باقر گل فر:رئیس واحد بهداشت شرکت پتروشیمی امیرکبیر ویژه برنامه‌های سازمان را به مناسبت روز جهانی بهداشت تشریح کرد.
بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، تهمینه بهادری با اشاره به لزوم رعایت بهداشت کاری اظهار کرد: امروزه رشد سریع صنایع، پیچیدگی شیوه‌های تولید و کاربرد روزافزون مواد شیمیایی روز به روز بر تعداد حوادث و بیماری‌های ناشی از کار می‌افزاید به طوری‌که حفظ سلامت نیروی کار نه تنها از بعد انسانی، اجتماعی و عاطفی بلکه از بعداقتصادی نیز به عنوان یک امر مهم مطرح شده است.
وی افزود: از آنجایی که نیروی کارآمد و با تجربه، سرمایه ملی هر کشور محسوب می‌شود، اهمیت بهداشت کار، رشدی روزافزون داشته و هر روز بیش از پیش مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.
رئیس واحد بهداشت شرکت پتروشیمی امیرکبیر به اجرای الزمات و موازین بهداشتی در این سازمان اشاره کرد و عنوان کرد: در همین خصوص واحد بهداشت با اجرای الزمات و موازین بهداشتی می‌کوشد تا با مهار عوامل زیان‌آور، سلامت کارگران را در محیط کار تضمین کند، شرکت پتروشیمی امیرکبیر به منظور نهادینه کردن فرهنگ بهداشت و سلامتی درمیان خانواده این سازمان برگزاری برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است.
بهادری برنامه‌های شرکت به مناسبت روز جهانی بهداشت را تشریح کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت ۱۸ فروردین روز جهانی بهداشت برگزاری مسابقه غذای سالم تحت عنوان بشقاب سلامت و مسابقه کتابخوانی ۲ هزار جلد کتاب با موضوع بهداشت به صورت همزمان برای خانواده کارکنان در فرهنگسرای باقرالعلوم در تاریخ ۶ ام اردیبهشت ماه به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس در نظر گرفته شده است.
وی در پایان اضافه کرد: برگزاری مسابقه دومیدانی در ۷ ام اردیبهشت ماه برای دختران، ورزش فوتسال ویژه پسران، طناب‌کشی برای بزرگسالان و مسابقه دارت ویژه خانواده‌ها به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس به ۲ نفر از شرکت کنندگان در برنامه‌ها و اجرای طنز مجری توانمند تلویزیون در دو روز متوالی از دیگر برنامه‌های شرکت به همین مناسبت است.

https://mahshahr.news/119898کپی شد!
3182