تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری ساخت موزه صنعت نفت در مسجد سلیمان

خورنا|باقرگل فر:مدیر طرح موزه‌های صنعت نفت از تشکیل کارگروه تخصصی به‌منظور پیگیری ساخت موزه صنعت نفت در مسجدسلیمان خبر داد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، اکبر نعمت‌الهی به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان موزه‌های صنعت نفت، امروز (چهارشنبه، یکم آبان‌ماه) در نشستی به‌منظور پیگیری ساخت موزه صنعت نفت در مسجدسلیمان اظهار کرد: شرکت ملی حفاری در ساخت موزه صنعت نفت مسجدسلیمان مشارکت و همکاری دارد که به این منظور کارگروهی تخصصی با هدف هماهنگی برای پیگیری این موضوع تشکیل شد.

مدیر طرح موزه‌های صنعت نفت اظهار کرد: این کارگروه به طور مستمر تشکیل جلسه خواهد داد و نکات مورد نظر را تا حصول نتیجه و اجرای کار دنبال می‌کند.

مهران مکوندی، معاون امور فنی و مهندسی شرکت ملی حفاری ایران نیز در این نشست گفت: با توجه به برنامه‌های وزارت نفت درباره ایجاد موزه‌های صنعت نفت در مناطق نفت‌خیز، شرکت ملی حفاری در ساخت موزه صنعت نفت مسجد سلیمان حضوری فعال خواهد داشت.

وی افزود: اختصاص تجهیزات قدیمی کاربردی در عملیات حفاری، مستندات و… برای ارائه در چیدمان موزه در دست بررسی و اقدام است.

مدیر طرح موزه‌های صنعت نفت و هیئت همراه از تجهیزات اداره آموزش و تجهیز سرمایه انسانی شرکت ملی حفاری ایران از جمله دکل آموزشی، شبیه‌ساز، کلاس‌ها و امکانات آموزشی در کارگاه شماره یک شرکت بازدید کردند.

مقدمات راه‌اندازی موزه‌های صنعت نفت ایران با تایید وزیر نفت فراهم شد و از آن زمان ساخت موزه در مسجدسلیمان، آبادان و تهران در دستور کار و اجرا قرار گرفت.

https://mahshahr.news/145650کپی شد!
193